Lexus

Közösen mutat be értékeket a Lexus és a CNN

2018.03.26.

A világ vezető környezetbarát hibrid prémium gyártója, a Lexus digitális tartalmakat érintő együttműködésbe kezd a CNN vállalattal (CNNIC). Ez a partnerség a Lexus alapértékeinek egyikére, a japán vendégszeretet – az Omotenashi – koncepciójára összpontosít.

A CNN Style szerkesztőségi sorozata, a, ‘Masters of Experience’ azt a szakértelmet, mesterségbeli tudást és kifinomultságot mutatja be, ami különleges élményeket teremt – vagyis azokat a pilléreket, melyekre a környezetbarát prémium autógyártóból az utóbbi években valódi életmód márkává váló Lexus DNS-e is felépül. Márkaként a Lexus énképe azon alapul, hogy lebilincselő élményeket nyújtson, miközben az Omotenashi jegyében a funkcióból érzelmet, a teljesítményből szenvedélyt és a technológiából képzelőerőt hoz létre.

A Lexus-ügyfélélmény középpontjában az Omotenashi alapelve áll: előre látni az emberek igényeit, még mielőtt azok megfogalmazódnának. A hat videóból és nyolc multimédiás produkcióból álló sorozatban egyebek mellett szerepel egy beszámoló a három Michelin-csillagos svéd étteremben, a Fävikenben felszolgált 32 fogásos kóstolóról, valamint egy utazásról a japán Hétcsillagos Vonaton. Ezek a tudósítások azt vizsgálják, hogy az igényes, globális ügyfélkör hogyan törekszik új élményeket megtapasztalni és kiterjeszteni képzelőereje határait.

A ‘Pioneering Spirits’ tartalmi kivonatban jelennek meg a CNN International Commercial (CNNIC) saját, ‘create’ nevű stúdiójában készített interaktív tartalmak. Itt olyan emberekről szóló beszámolók találhatók, akik valami kimagaslót alkotnak műfajukban – legyen szó akár az új Lexus LS-ben felhasznált, 300 éves Takumi-hagyományon alapuló kézműves kiriko üvegről, akár az újfajta audio-környezetet létrehozó képzeletgazdag technológiákig.  A tartalom megjelenik a CNN digitális platformjain, emellett pedig a CNN AIM (Audience Insight Measurement) illetve Turner’s Launchpad eszközök segítségével – meghatározott célcsoportok számára – a közösségi médiában is elérhető lesz. 

A kampány tárgya az új Lexus LS, a belülről fakadó kreativitás jegyében tervezett és megalkotott autó, melynek célja, hogy új mérceként szolgáljon a jövő prémium autói számára. A kampányban az új Lexus LS a CNN tudósításaiba illesztve jelenik meg a globális közönség előtt, megcélozva a francia, brit, olasz, spanyol, német, lengyel és orosz vállalati felsővezetői kört.

- Nagyon örülünk, hogy a  Lexus stratégiai tartalomszolgáltató partnereiként vehetünk részt ebben a kampányban és hogy az Omotenashi lencséjén keresztül mutathatjuk be a Lexus márka értékeit. A CNN igényes tudósítói munkája, adatokban bővelkedő prémium tartalma és széles elérése garantálja majd, hogy a Lexus márka az összes központi piacon megfelelő hatást gyakoroljon a célcsoportokra - fogalmaz Petra Malenicka, a CNN International Commercial európai és amerikai reklámértékesítésért felelős alelnöke.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.03
Jól szerepelt a marrákesi futam időmérőjén a Hyundai magyar versenyzője. ..
2024.05.03
Salzburgban komoly konfliktusok forrása a parkolás – írja a Heute című osztrák napilap. ..
2024.05.03
Visszatérnek a nosztalgiajáratok a fővárosba, ismét megjelennek az utakon és a vágányokon a....
2024.05.03
14 éves a Dacia legsikeresebb modellje, a világszerte szép karriert befutott Duster. Kipróbáltuk a....
2024.05.03
Balesetek, torlódások, rendkívüli közlekedési események az Útinform jelentése alapján. ..
2024.05.03
Noha a hazai jövedelmek reálértéke ismét felfelé ível, a kereslet növekedése az autópiacon ezt csak....
2024.05.03
A Budapesti Rendőr-főkapitányság budai kerületi kapitányságai közlekedésrendészeti akciót tartottak....
2024.05.03
A Nissan családi SUV-jának N-Trek változata a kalandvágyóbb családokat célozza meg. ..
2024.05.03
A Los Alamos Nemzeti Laboratórium (LANL) kutatói egy alternatív elektródszerkezetet - egy hornyolt....
2024.05.03
Péntek estétől vasárnap éjfélig érvényes a korlátozás, amit a Budapesti Közlekedési Központ rendelt....