Lexus
A CNN Style szerkesztőségi sorozata, a, ‘Masters of Experience’ azt a szakértelmet, mesterségbeli tudást és kifinomultságot mutatja be, ami különleges élményeket teremt – vagyis azokat a pilléreket, melyekre a környezetbarát prémium autógyártóból az utóbbi években valódi életmód márkává váló Lexus DNS-e is felépül. Márkaként a Lexus énképe azon alapul, hogy lebilincselő élményeket nyújtson, miközben az Omotenashi jegyében a funkcióból érzelmet, a teljesítményből szenvedélyt és a technológiából képzelőerőt hoz létre.
A Lexus-ügyfélélmény középpontjában az Omotenashi alapelve áll: előre látni az emberek igényeit, még mielőtt azok megfogalmazódnának. A hat videóból és nyolc multimédiás produkcióból álló sorozatban egyebek mellett szerepel egy beszámoló a három Michelin-csillagos svéd étteremben, a Fävikenben felszolgált 32 fogásos kóstolóról, valamint egy utazásról a japán Hétcsillagos Vonaton. Ezek a tudósítások azt vizsgálják, hogy az igényes, globális ügyfélkör hogyan törekszik új élményeket megtapasztalni és kiterjeszteni képzelőereje határait.
A ‘Pioneering Spirits’ tartalmi kivonatban jelennek meg a CNN International Commercial (CNNIC) saját, ‘create’ nevű stúdiójában készített interaktív tartalmak. Itt olyan emberekről szóló beszámolók találhatók, akik valami kimagaslót alkotnak műfajukban – legyen szó akár az új Lexus LS-ben felhasznált, 300 éves Takumi-hagyományon alapuló kézműves kiriko üvegről, akár az újfajta audio-környezetet létrehozó képzeletgazdag technológiákig. A tartalom megjelenik a CNN digitális platformjain, emellett pedig a CNN AIM (Audience Insight Measurement) illetve Turner’s Launchpad eszközök segítségével – meghatározott célcsoportok számára – a közösségi médiában is elérhető lesz.
A kampány tárgya az új Lexus LS, a belülről fakadó kreativitás jegyében tervezett és megalkotott autó, melynek célja, hogy új mérceként szolgáljon a jövő prémium autói számára. A kampányban az új Lexus LS a CNN tudósításaiba illesztve jelenik meg a globális közönség előtt, megcélozva a francia, brit, olasz, spanyol, német, lengyel és orosz vállalati felsővezetői kört.
- Nagyon örülünk, hogy a Lexus stratégiai tartalomszolgáltató partnereiként vehetünk részt ebben a kampányban és hogy az Omotenashi lencséjén keresztül mutathatjuk be a Lexus márka értékeit. A CNN igényes tudósítói munkája, adatokban bővelkedő prémium tartalma és széles elérése garantálja majd, hogy a Lexus márka az összes központi piacon megfelelő hatást gyakoroljon a célcsoportokra - fogalmaz Petra Malenicka, a CNN International Commercial európai és amerikai reklámértékesítésért felelős alelnöke.