Volvo Cars
Az egy sofőr és két hátsó utasra berendezett utastérben a középpontban a pihenés áll. Ehhez összesen 7 féle sablon létezik – okostelefonunkról vezérelve -, a skandináv sarki fény hatásától a tópart vagy éppen az eső világáig megtalálhatjuk azt, ami a legjobban pihentet, feltölt és energizál. A hang és az illat sem marad el, vagyis a kényelmes ülésekben egy teljesen más világba kerülhetünk – miközben egy túlzsúfolt és koszos városban araszolunk a dugóban.
A konnektivitás és a járművekből való munka fontossága mellett kontrasztként tűnt fel az S90 Ambience Concept, amelyet a helyi piac sajátosságai és igényei keltettek életre. A svéd márka szeretné sorozatgyártásban viszont látni a különleges szedánt, amelynek nem akad kihívója ebben a kategóriában.
A Volvo először 2017-ben lépte át a 100 ezres értékesítési álomhatárt Kínában, így az egyéni hangulatot és jólétet megtestesítő S90 sorozatgyártásba kerülhet. Előbbi szempontok kulcsfontosságúak a márkánál, éppen úgy, mint az elsőszámú fogalom, a biztonság. A skandináv értékek és ízlésvilág közvetítésére ezáltal tökéletes az S90 Ambience Concept.
A Volvo Car Groupról
A Volvo 1927-ben született meg. Mára az egyik legismertebb és legnagyobb elismerésnek örvendő márkának számít a világban. 2017-ben 571 577 modellje kelt el nagyjából 100 országban. A Volvo Cars-t 1999-ben az amerikai Ford Motor Company, majd 2010-ben a kínai Geely Holding vásárolta meg.
A 2017-es decemberi adatok alapján a Volvónak majdnem 38 ezer alkalmazottja van világszerte.
A Volvo Cars központi irodája, termékfejlesztő részlege, marketing és adminisztrációs osztálya Göteborgban, Svédországban található. A kínai központ Sanghajba került. A gyártás Göteborgban, Gentben, Chengduban és Daqingban zajlik, míg a motorokat Skövdében és Zhangjiakou-ban, a karosszéria elemeket pedig Olofströmban állítják elő.