Párizsi Autószalon
A C-HR Concept azonban nem csak egy modellnek az előfutára, de a Toyota új formanyelve is ezen a típuson debütál. A japán gyártó következő modelljei ennek az irányzatnak a szellemében lesznek megtervezve, amit a mostaninál izgalmasabb megjelenésű típusokat feltételez.
A C-HR sportos kinézetéhez hozzájárulnak a kiszélesített sárvédők, a hatalmas kerekek, a széles vállak és a kis ablakfelületek. A LED-es lámpák elöl-hátul különleges mintázatot kaptak, a büszkén viselt Toyota embléma a kocsi orrán pedig akkora, hogy egy kamionon sem tűnne kicsinek.
A Toyota sajtóközleménye szerint „az Auris méretű autó az új, gyémánt témájú dizájn megközelítést mutatja be”, mivel „a karosszériaelemeket olyan precízen formázták, akár a drágakövek felületeit”.
A C-HR állítólag nem csak kinézetében sportos, hanem az általa nyújtott vezetési élmény is összhangban van a dizájnnal. Meghajtásáról benzines hibrid hajtáslánc gondoskodik, amelynek műszaki adatai egyelőre titkosak. A kocsi szériaváltozata 2017-ben kerülhet gyártásba, a palettán a RAV4 alatt foglal majd helyet. Valószínűleg ötajtós karosszériával, első- és összkerékhajtással lehet majd megvásárolni a Nissan Qashqai konkurensét.
A tanulmányautó mellett a Toyota Párizsban bemutatja majd a tüzelőanyagcellás autójának a végleges külső formatervét is, a környezetbarát jármű már 2015-től kapható lesz Európában.