Toyota
A NUBU exkluzív divatbemutatója és Király Viktor koncertje által színesített program keretében, a Marie Claire Fashion Days előestéjén, a Várkert Bazárban megrendezett Toyota C-HR Fashion Night-on mutatta be vadonatúj, kategóriateremtő modelljét a jelenlévő közel ötszáz vendégnek, közöttük fontos üzleti partnereknek, a média képviselőinek és a hazai közélet ismert szereplőinek a Toyota. Az esti igazi meglepetése ugyanakkor az volt, hogy a Toyota felajánlott egy vadonatúj C-HR-t, és a modell márkanagyköveti szerepét Király Viktornak, aki korábban elsőként próbálhatta ki az autót hazánkban.
A Toyota C-HR a Marie Claire Fashion Days előestéjén, a Várkert Bazárban megrendezett Toyota C-HR Fashion Night keretében mutatkozott be a hazai közönségnek. Az esten Király Viktor, az est sztárfellépője részére a Toyota felajánlott egy vadonatúj C-HR-t, és a modell márkanagyköveti szerepét.
„Korábban ugyanakkor nem gyakran emlegettek bennünket egy lapon a divat és a trendteremtő design világával. Ezt a prekoncepciót szeretnénk végleg megváltoztatni a Toyota C-HR Fashion Night keretében bemutatott vadonatúj, kategóriateremtő, az ügyfeleink részéről is rendkívüli várakozások övezte C-HR-rel, amely új időszámítást nyit a Toyota számára – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe magyarországi divíziójának igazgatója.
„Viktor közvetlensége, nyitottsága, trendszettersége, energikus lendülete tökéletesen passzol a Toyota C-HR által képviselt értékekkel, ezért nagyon örülünk, hogy elfogadta márkanagyköveti felkérésünket, és ő lehet az első Toyota C-HR tulajdonos Magyarországon. Reményeink szerint a Viktorral folytatott együttműködésünk révén még több új ügyfelet sikerült közelebb hoznunk a C-HR és a Toyota világához.” – teszi hozzá Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák hazai kommunikációjáért felelős vezetője.