Ford Hovány
A Hovány Csoport Magyarország egyik legnagyobb, magyar tulajdonú autókereskedelmi cégcsoportja, amelyet a maximális ügyfél-elégedettség melletti elköteleződés vezetett sikerre. 2018-ban nyílt meg Budaörsön a márka nemzetközi sztenderdjeit képviselő, világelső újgenerációs Mercedes-Benz autókomplexum, amely nemcsak a legmodernebb technológiai megoldásokat alkalmazza, hanem iránymutatásként is szolgál a jövő autószalonjai számára. Ma a Hovány Csoport az ország 5 városában van jelen, portfóliója egyik kiemelt tagja a Mercedes-Benz márka.
Hovány Márton, a Hovány Csoport alapítója és tulajdonosa, a márkanagyköveteket bemutató ceremónián elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy két ilyen közismert és népszerű ember csatlakozott hozzánk, hogy a segítségükkel még ismertebbé tehessük a Mercedes-Benz értékeit, célkitűzéseit, újdonságait és szolgáltatásait. Meggyőződésem, hogy személyes varázsuk színesebbé, élménydúsabbá teszi a márka kommunikációját, és tovább öregbíti a Mercedes-Benz hírnevét.”
Bochkor Gábor, az évtizedek óta közkedvelt rádiós és televíziós műsorvezető már gyerekkora óta a Mercedes-Benz elkötelezett rajongója, olyannyira, hogy a mindennapi autója mellett egy oldtimer cabrio-t is őriz a garázsában. Mindig derűs, laza személyisége, közvetlensége révén nem véletlenült forrt össze a neve a szórakoztatással, a könnyed kikapcsolódással. Szakmai hozzáállását a minőségre törekvés jellemzi, ugyanakkor a jó értelemben vett hedonizmus sem áll tőle messze. A Mercedes-Benz Hovány ezért kérte fel a MANUFAKTUR program ismertségének növelésére.
A MANUFAKTUR keretében a megrendelő kívül-belül a saját ízléséhez alakíthatja járművét. Az exkluzív külső felszereltség és az utastér kiváló minőségű extrái tág teret adnak a képzeletnek, hogy a gépkocsi valóban egyedülálló legyen. A külső megjelenés terén a leglátványosabb lehetőségeket a lélegzetelállító, különleges fényezés nyújtja az ügyfelek számára. A belső tér többek között a legfinomabb nappa bőrből készülő egyedi kárpitozással, a kézzel készülő bőrborítású kormánykerékkel, a belső tér kárpitozásához illeszkedő párnákkal, a hosszú szálú lábtérszőnyegekkel és a tetőtér kárpitozásával tehető egyedivé. Ráadásként speciális küszöblécek, a fejtámlákra elhelyezett logó és a középkonzol MANUFAKTUR felirata is hirdetheti, hogy egy teljesen személyre szabott utasteret alkottak.
Geszti Péter a magyar reklámszakma megkerülhetetlen alakja, zenész, dalszövegíró, médiaszemélyiség. Pályája sokak számára követendő példát jelent. Munkásságát számtalan siker, díj és elismerés övezi, évtizedek óta jelen van a legismertebb alkotók listáján. Zenei, reklámipari, írói, műsorkészítői korszakait az innováció és a folyamatos megújulás jellemezte, eközben emberközpontú, emberi léptékű produkciókat hozott létre. Mostantól márkanagykövetként a Mercedes-Benz fenntarthatóság iránti elkötelezettségét hivatott képviselni.
A CO₂-lábnyom csökkentése felé vezető úton a Mercedes-Benz hű marad a csillag által képviselt alapértékekhez. Minden azzal a jövőképpel kezdődött, hogy úttörő szerepet töltsön be a mobilitásban: szárazföldön, vízen és levegőben. Ma ezt alkalmazza azokra az elemekre, amelyeket a csillag mindig is képviselt.
A Mercedes-Benz számos területen intenzíven dolgozik a fenntarthatóság érdekében, deklarált célja, hogy 2039-re nettó szén-dioxid-semleges legyen az egész értékláncban. Az emissziómentes mobilitás előmozdításában nagy szerepet játszik az elektromos járművek arányának növelése, amivel párhuzamosan zajlik a nagy teljesítményű töltőhálózat kiépítése, valamint az akkumulátorgyártás és újrahasznosítás bővítése. Az elkerülhetetlen vagy nem csökkenthető szén-dioxid-kibocsátást tanúsított kompenzációs projektekkel ellensúlyozzák. A márka ezzel egyidejűleg korszerű újrahasznosítási folyamatokat is alkalmaz, hogy csökkentse a szükséges erőforrásokat és növelje az újrahasznosított anyagok arányát járműveiben.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!