Honda
2015 vége helyett csak 2016 tavaszán kezdődik meg az új Honda NSX (Amerikában Acura NSX) gyártása az Egyesült Államokban, Ohióban. A késés fő oka, hogy az eredeti tanulmányautóval szemben a szériagyártású NSX-nek nem szívó, hanem biturbó V6-os motorja lesz, és nem keresztben, hanem hosszában beépítve. A motor elhelyezésének áttervezése és a hűtésproblémák megoldása több időt vett igénybe, mint ahogy a Honda eredetileg számolta. A hibrid sportautó 550 lóerős, a súlypontja legyen a legalacsonyabban az összes mai sportautóé közül.
Nem kevesebb mint három villanymotor segíti a benzinmotort: az egyik a kilencfokozatú duplakuplungos váltó házában helyezkedik el, és a hátsó kerekeket hajtja, váltásokat pedig úgy simítja ki, hogy a pillanatokra megszakadó nyomatékfolyamot a kellő időben pótolja. A két másik az első kerekeket hajtja egymástól függetlenül, tehát az új NSX úgy lett összkerékhajtású, hogy se kardántengelye, se első differenciálműve nincsen, és tisztán elektromos hajtással is tud menni.
Mivel hátul is van egy aktív differenciálmű, minden keréknél szabadon variálható a nyomaték nagysága, ami hihetetlen dinamikai tartalékokat jelenthet, mivel kanyarban az ívkülső kerekekre több erőt lehet küldeni, és a megcsúszást is villámgyorsan tudja korrigálni az NSX, akár vészfékezéskor is.
Az NSX európai változata az idei Genfi Autószalonon mutatkozott be, az Acura változat pedig januárban, Detroitban debütált, 25 évvel az eredeti NSX után.