Volvo Cars
Ebben az időszakban összesen110 383 Volvo modellt értékesített a cég.A februári eredmény – 50795 autó – a tavalyi februárhoz képest 27,8%-os növekedést jelent, ezzel ez a hónap a Volvo minden eddigi legerősebb februárja lett. A Recharge termékcsalád – amibe a Volvo tiszta elektromos és plug-in hibrid modelljei tartoznak – az elmúlt hónapban világszinten 26,6%-os, Európában 44%-os részesedéssel továbbra is egyre népszerűbb az ügyfelek körében.
Kínában 29243 Volvo modellt adtak el az év első két hónapjában, ez a tavalyi számokhoz képest 160,6%-os növekedés, ez az eredmény túlszárnyalja a Covid-19 vírus okozta tavalyi szigorú lezárások okozta visszaesés mértékét. Az USA-ban folytatódik az évről évre tartó növekedés, az idei év első két hónapjának számai 23,7%-kal haladják meg a tavalyi statisztikát, és ez 17315 autó forgalomba-helyezését jelenti idén. A növekedés hajtómotorja a rendkívül népszerű XC modellek voltak, ezek 80%-át teszik ki a teljes értékesítésnek. Európában 48784 autó eladásával zárták az első két hónapot, ez – legfőképpen a svéd eladások növekedésének köszönhetően – 5,5%-kal magasabb számokat eredményezett az előző évnél.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!