Hyundai Motor Company
A STARIA bemutatkozása tovább erősíti a Hyundai Motor intelligens mobilitási szolgáltatóvá való átlényegülését, egyben megtestesíti a vállalat 'belülről kifelé' haladó tervezési módszertanát, amely a tágas helykínálatra és a jó kihasználhatóságra helyezi a hangsúlyt. A STARIA a Hyundai válasza a változó ügyféligényekre: célirányos, innovatív szolgáltatásokat és funkciókat kínál felhasználóinak, és újraalkotja az utazás élményét, összhangban a vállalat 'emberiséget szolgáló fejlődés' célkitűzésével - írja a márka közleménye.
A STARIA kettő-tizenegy üléses kivitelben, valamint kétféle modellváltozatban - STARIA és STARIA Premium - lesz elérhető; az utóbb kibővített szolgáltatási csomaggal és exkluzív kivitelezéssel teremt fényűzőbb hangulatot és megjelenést, új szintre emelve a mobilitás élményét.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a STARIA-t, amely azon törekvésünket támogatja, hogy a Hyundai a mobilitás evolúciójának az élén állva alkalmazkodjon az új életviteli formákhoz, és megoldást kínáljon az ezekhez kapcsolódó, frissen kialakuló szükségletekre”– mondta Thomas Schemera, a Hyundai alelnöke és globális marketing vezérigazgatója.
„A STARIA révén még szorosabban kapcsolódhatunk környezetünkhöz, lehetővé téve, hogy még tartalmasabban élhessük mindennapjainkat, és még értékesebben tölthessük azt az időt, amíg közlekedünk.”
A STARIA 2021 második felétől kapható egyes piacokon.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!