Honda Prelude

Itt a bejelentés: a Honda visszahozza a legendás modellt!

2024.12.17.

A Honda bejelentette, hogy a vadonatúj hibrid Prelude 2026 első felében érkezik Európába és egyben ez lesz az innovatív Honda „S+ Shift” technológia debütálása is, amely még tovább fokozza a márka legújabb sportkupéja által kínált – és a Honda számára oly fontos - vezetés örömét.

A Honda „S+ Shift” a gyors sebességváltások érzetét és hangját szimulálja, lehetővé téve, hogy a Prelude-használók új nemzedéke is megismerje a típusra jellemző felszabadult vezetési élmény tökéletes egyensúlyát.

Az eredeti modell, amely 46 évvel ezelőtt mutatkozott be, egészen 2000-ig, öt generáción át bizonyította a Honda csúcstechnológiájának kiemelkedő teljesítményét. A hagyományokkal nem szakítva az új Prelude a stílus és a kifinomultság meggyőző keverékét kínálja majd egy hatékony hibrid hajtáslánccal ötvözve.

Hans de Jaeger, a Honda Motor Europe vezető alelnöke így nyilatkozott erről: „A Honda Prelude egy minden ízében ikonikus modell, amelynek legújabb nemzedéke úgy viszi tovább az örökségét, hogy ötvözi a márkánkra jellemző hibrid teljesítményt a legmodernebb dinamikus technológiával. Ez a jármű nem csupán a kimagasló hatékonyság érdekében született, hanem azért is, hogy a Prelude-re jellemző páratlan vezetési élményt kínálja. Az eddigi nagyon pozitív fogadtatás után izgatottan várjuk, hogy Európába is megérkezzen.”

A Honda ezzel a bejelentéssel ünnepli, hogy a forradalmi Insight kupé első, európai tömeggyártott hibrid autóként való 1999-es megjelenése óta a japán gyártó negyed évszázadnyi szakértelemre tett szert az ilyen típusú meghajtás terén.

Azóta a márka úttörő szerepet játszik a benzines-elektromos hajtáslánc technológia fejlesztésében, így számos modellel segítette a járművezetőket abban, hogy a lehető legzökkenőmentesebb, legkényelmesebb és legköltséghatékonyabb módon váltsanak az elektrifikált jövőre.

Napjainkban a Honda fő gépjármű-választéka - a Jazz, a Civic, a HR-V, a ZR-V és a CR-V - elektrifikált, amelyekben az alapfelszereltség részeként az e:HEV erőátvitel gondoskodik. Az elektromos, a hibrid és a belső égésű motoros meghajtás között a járművezető közreműködése nélkül, zökkenőmentesen váltó típusok mindegyike tökéletesen ötvözi az egyszerű kezelhetőséget az élvezetes vezetési élménnyel, a rendkívül versenyképes hatékonyság és a kedvező károsanyag-kibocsátás mellett.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.26
A veterán francia péntek óta állt az élen, és a vezetést a trükkös, több kiesést hozó utolsó napon....
2025.01.26
Az újabb vasúti baleset miatt a MÁV-csoport megerősített pótlóbusz-flottával készül a....
2025.01.26
Újév, új remények? Nos, ha a zsebünkbe nyúlunk, akkor biztos vagyok benne, hogy keresni kell a....
2025.01.26
Heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Járó motor, fogyó benzin. ..
2025.01.26
Megdöbbentő adatok arról, hogy mikor és milyen választással járunk a legjobban. ..
2025.01.26
Az M3-as autópálya Budapest felé vezető oldalán forgalomkorlátozásra kell számítani – írta az....
2025.01.26
Jól sikerült a Ford Puma ráncfelvarrása, egyetlen hátránya az, hogy már csak háromhengeres,....
2025.01.26
A Mercedes-Benz E-osztály elnyerte az Euro NCAP 2024-es, a „Best Performer”, általános biztonsági....
2025.01.26
A bevezetése óta már több mint 100.000 megrendelést adtak le az új Peugeot E-3008-asra. Figyelemre....
2025.01.26
A Toyota nyolcszoros világbajnoka szombaton ismét hibátlanul teljesített, tovább növelve előnyét a....