Porsche
A 2014-ben megjelent Porsche 918 Spyder a zuffenhauseni gyártó valaha volt legdrágább, legerősebb, és leggyorsabb szériaautója. A 918 példányban készülő (már mind elkelt), körülbelül 250 millió forintba kerülő hipersportautó középen elhelyezett 4,6 literes V8-as szívómotorját két villanymotor segíti a hajtásban, az összteljesítménye 887 lóerő, nyomatéka pedig 1280 Nm és 800 Nm között változik. A kocsi 2,6 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, de a 300 km/h is megvan 20 másodpercen belül. Körülbelül 21 millió forintos felárért kapható a Weissach-csomag, amely több karbon alkatrészt, könnyebb magnézium felniket, fényezés helyett színes fóliázást, tűzálló üléskárpitot, spártai belső teret, hiányzó légkondicionálót, hifit és gyorstöltő-kábelezést és jelent, ezek együttesen 41 kilogrammal csökkentik az 1675 kilogrammos tömeget.
A 918 Spyder összkerékhajtású és összkerék-kormányzású, az első kerekeket az egyik villanymotor hajtja meg, de csak 235 km/h alatt. A csúcs Porsche lítium-ion akkumulátora 31 kilométeres hatótávot biztosít elektromos üzemmódban, ilyenkor a 345 km/h-s végsebesség 150 km/h-ra korlátozódik. Az elektromoson kívül még négyféle hajtásmód választható a kényelmestől a sportosig, a legdurvább, „időmérő” beállítást csak korlátozott ideig lehet használni, mivel ilyenkor minden eltárolt energiát felhasznál a Porsche a konnektorból tölthető akkumulátorokból.