Mercedes-Benz
Tavaly bejelentette a Mercedes, hogy reagálva a visszaeső villanyautó keresletre, visszavonják a korábbi 2030-as célkitűzésüket, és nem lesznek 100%-ban elektromos márka. Ennek megfelelően a korábban bejelentett VAN.EA elektromos haszonjármű padlólemez mellé most bejelentették a VAN.CA, belsőégésű motoros platform érkezését is. 2026-tól kezdve tehát minden tisztán elektromos furgonjuk a Van Electric Architecture-re érkezik, míg a belsőégésű motoros változatok a Van Combustion Architecture-re épülnek majd.
A Mercedes jelentése szerint a komponensek 70%-án osztozik a két padlólemez és ugyanazon a gyártósoron szerelik majd össze őket. Korábban azt tervezte a Mercedes, hogy megtartja az eddigi és meglehetősen sikeres NCV padlólemezét a hagyományos modellekhez, de a villanyos eladások lelassulása arra sarkallta őket, hogy átszabják a modern padlólemezt a belsőégésű motoros változatokra is.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!