Hyundai Motor Group

A Hyundai Motor Group csatlakoztatott autós szolgáltatásai elérik a 10 millió globális előfizetőt

2024.04.29.

A Hyundai Motor Group átlépte a 10 millió globális csatlakoztatott autós szolgáltatási előfizető számát. A vállalatcsoport közölte, hogy ez a gyors növekedés támogatja a vállalatcsoport szoftveresen definiált jármű (Software-Defined Vehicle - SDV) stratégiájának felgyorsítását

A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.

A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.

 

A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.

A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.

Ő.P.

Cikkünk megírását az InterCars támogatta

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.15
Tartós holdi életre és járművek energiaellátására is felkészülnek a tudós űrhajósok, akiket....
2024.05.15
- Bliccelés elleni kampányt tartott a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kedden: 71 121 utast....
2024.05.15
Az Európai Parlament új szabályokat vezet be azok ellen, akik nem fizetnek bírságot külföldön.   ..
2024.05.15
- A Waberer's International Nyrt. 196,7 millió euró árbevételt ért el az első negyedévben, ami 11,3....
2024.05.15
Május elején Budapest belvárosában, a Károly körút 7. szám alatt nyílt meg a régió első Cupra....
2024.05.15
Gyalogátkelőhelyen ütött el lányt egy autós Békéscsabán, a férfi nem állt meg, elhajtott. Négyen....
2024.05.15
- A nehéz tehergépjárművek hétvégi forgalomkorlátozása a pünkösdi hétvégén összefüggően 48 órán át....
2024.05.15
A jövőben bármikor megváltoztathatjuk autónk színét, anélkül, hogy azt át kellene festeni, vagy le....
2024.05.15
Erősen megleckézetett Audi A6 tesztautóm, ami nem a hatásos első benyomásra megy rá, hanem szinte....
2024.05.15
Az élmezőnyben harcolva, erős pontszerzéssel mutatkozott be a Formula-4-es spanyol bajnokság....