Hyundai
A három Michelin-csillagos séf, Corey Lee és a Hyundai Motor Group Szingapúri Innovációs Központ (HMGICS) együttműködésének köszönhetően megszületett a Na Oh, egy új étterem-koncepció, amelyet kettős céllal hoztak létre. Egyrészt egyedülálló kínálatával hozzá akar járulni Szingapúr gazdag kulináris palettájához, ugyanakkor olyan vásárlói élményt nyújt, ami messze túlmutat a hagyományos autókereskedések általánosan alkalmazott koncepcióján.
A júniusban megnyíló Na Oh modern koreai étterem a Hyundai Motor Group 295 millió dolláros beruházással létrehozott szingapúri innovációs központjának része lesz Jurongban.
A Na Oh koreaiul azt jelenti, hogy „belülről kifelé haladunk”, és célja, hogy innovációt hozzon két területen - az éttermek és az autók viszonylatában. A Hyundai értelmezésében a koreai konyha a tervezés és kézművesség kulturális központjává válik.
A legmodernebb automatizálási és robotikai technológiákat alkalmazva a Hyundai innovációs központja például egy kétszintes „vertikális” intelligens farmot üzemeltet majd, amely több mint 30 kg friss gyümölcs és zöldség előállítására képes naponta.
A Hyundai által megalkotott technológiai kert a világ első robotizált intelligens farmja, amely különleges élményközpontként szolgál az ügyfelek számára. A Na Oh étterem ebből a létesítményből származó alapanyagokat fog használni, közvetlen kapcsolatot teremtve az élelmiszerek és az innováció között, hogy egyedülálló és kifinomult élményt nyújtson a farmtól az asztalig.
A három Michelin-csillagos San Francisco-i Benu étterem ünnepelt séfje, Corey Lee szerint Szingapúr pezsgő kulináris világának kiemelkedő színfoltja lesz majd az étterem, amely a hagyományos koreai konyhát ötvözi a modern ízvilág felfedezésével.