elismerés

A Hyundai a legmagasabb rangú elismerésben részesült a Top Gear Awards díjátadóján

2021.12.06.

A Hyundai Motor a Top Gear 2021. évi díjátadóján a legmagasabb rangú elismerésben részesült: az i20 N-t megválasztották az Év Autójának, míg a Hyundai az Év Autógyártója lett, köszönhetően a márka piacvezető modellkínálatának. 

Az i20 N a közelmúltban a Top Gear 'Speed Week' tesztjén is diadalmaskodott, ahol egy mindenre kiterjedő, alapos tesztsorozat végén az első helyen végzett a huszonhat modellből álló mezőnyben, és ezzel elnyerte az Év Sportautója címet. A Top Gear tapasztalt szerkesztői mellett Chris Harrist és a STIG-et is felvonultató zsűri azt követően koronázta végső győztessé az i20 N-t, hogy az kíméletlen próbatételek hosszú során keresztül állta a sarat a világ legpatinásabb autógyártóit felvonultató mezőnyben. Az i20 N végül lélegzetelállító vezethetőségével és kiegyensúlyozott képességeivel győzte meg a bírákat. 

„Hatalmas megtiszteltetés, hogy egyszerre két ilyen rangos elismerésben részesültünk a világ egyik legbefolyásosabb, legszórakoztatóbb autós kiadványának a díjátadóján. Különösen értékessé teszi az elismerést, hogy akkor érkezett, amikor a Hyundai márka erősebb, mint valaha.” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor Company alelnöke és globális marketing igazgatója. „Tudjuk, hogy a Top Gear csapata rendkívül magas elvárásokat támaszt az autókkal szemben, és kivételesen magasra helyezi a lécet, így az Év Autója díj elnyerése különösen szép teljesítménynek számít az i20 N részéről. Ami az Év Autógyártója címet illeti, az jól igazolja, hogy a Hyundai a megfelelő irányba halad az intelligens mobilitási szolgáltatóvá válás útján. A Hyundai szervezetének minden egyes tagja büszke lehet erre az elismerésre.”

„A Top Gear Awards az autóipar legkiválóbb szereplőit és termékeit díjazza.” – mondta Michael Cole, a Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatója. „Az Év Autógyártója cím arra utal, hogy nem csak ügyfeleink értékelik nagyra azt a szakadatlan munkát és piacvezető szerepvállalást, amellyel márkánk progresszív szellemiségét követve a jövőbeli mobilitásra való átállás élharcosaként dolgozunk, hanem a szaksajtó munkatársai is. Itt azonban nem ért véget a küldetésünk. Az autóipar a teljes átalakulás folyamatában van, és mi ennek a változásnak az élén kívánunk menetelni.”

„Magam is büszke ügyfele vagyok az N márkának, így különösen nagy lelkesedéssel fogadtam, hogy a világ 26 leggyorsabb autója közül a vadonatúj i20 N bizonyult a Top Gear 'Speed Week' bajnokának, ami kétségtelenül hozzájárult a végső elismerés: az Év Autója cím megszerzéséhez.” – mondta Till Wartenberg, a Hyundai Motor Company motorsport részlegének N márkáért felelős igazgatója. „Az N a jövőben is következetesen ragaszkodni fog ahhoz, amiben a legjobb, hogy ezzel világszerte meghódítsa az autózásért rajongó ügyfelek szívét.”

„Miután a Speed Week tesztsorozaton lesöpörte a pályáról huszonöt vetélytársát, és ezzel elnyerte a rangos Év Sportautója címet, már tisztában voltunk azzal, milyen ragyogó autó az i20 N.” – kommentálte az i20 N Év Autója díját Jack Rix, a Top Gear magazin szerkesztője. „Az Év Autója címet azonban egyetlen autó sem nyerheti el anélkül, hogy meggyőzné a zsűrit általános kiválóságáról. Miután tehát az i20 N a brit versenypályákon és az országúton egyaránt remekelt, úgy döntöttünk, bedobjuk a mélyvízbe, és kalandtúrára indultunk vele Ausztrália végtelen pusztaságaiban. Itt aztán kiderült, hogy az ültetett, sportos kisautó a nyomasztóan hatalmas távolságokon is megőrizte kényelmét, és még a mosódeszka-szerű, extrém rázós útszakaszokon sem jött zavarba. Hiába került messze a komfortzónájától, a Hyundai kisautója olyan remekül teljesített, hogy nem volt más választásunk, mint kikiáltani az Év Autójának.”

Ezen túlmenően a Top Gear stábja a Hyundai teljes modellkínálatára jellemző sokoldalúságot is elismeréssel illette, amikor az Év Autógyártója címet adományozta a márkának.

„Ismerős a helyzet, hiszen a Hyundait már három éve is az Év Autógyártójának kiáltottuk ki. Akkor három lenyűgöző termékével nyerte el az elismerésünket: egy részük vad volt (az i30 N sportos ferdehátú), míg mások barátságosak (a hibrid IONIQ és a tisztán elektromos KONA Electric). Ezek a mai napig kaphatók, sőt, ma sokszínűbb a Hyundai palettája, mint valaha. Idén a Hyundai modellek zavarba ejtő sokoldalúsága nyerte el a tetszésünket, a sportos ferdehátú modellektől (i30 N, i20 N) a sportos crossoverig (KONA N), a hidrogén üzemanyagcellás szabadidőjárműtől (NEXO) a villanyautóig, ami minden versenytársánál jobban néz ki (IONIQ 5)... A Hyundai minden asztalnál nyertes lapokkal játszik. Jó ideje tudjuk, hogy hamarosan eljön a koreaiak ideje. A jövő idő immár indokolatlan. Itt vannak, és mindent jobban csinálnak, mint a többiek.” – fűzte hozzá a Hyundai Év Autógyártója címéhez Jack Rix, a Top Gear magazin szerkesztője.

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.01.28
Az ABB Decoded podcast 2022-es évi első epizódjában Lucas di Grassi brazil autóversenyzővel készült....
2022.01.28
A Continental büszkén jelenti be a második alkalommal megrendezett, fenntartható anyagokra....
2022.01.28
Romániában a kormány csütörtökön a közlekedési szabályok szigorításáról fogadott el rendeletet,....
2022.01.28
A VW vezérigazgatója, Herbert Diess megfertőződött a koronavírussal és karanténban van. A cég....
2022.01.27
Ma már mindent elural a CO2 és az önvezetés, 40 évvel ezelőtt viszont jó üzletnek tűnt beszállni a....
2022.01.27
A Magyar Autóklub közlekedésbiztonsági kampányt indít a vasúti átjáróban történő közúti balesetek....
2022.01.27
A Vitesco autóipari beszállító több nagy megrendelést kapott a gyártóktól: egy milliárdos....
2022.01.27
A kínai Nio márka megnyitotta a 800. akkumulátorcserélő állomását , ezúttal a Hangzhou városban....
2022.01.27
Azt remélik, az új, i20 N alapú hibrid Rally1-es autóval végre az egyéni bajnoki címet is....
2022.01.27
Egy autómentő kisteherautó és egy személyautó csapódott egymásnak valamivel 14 óra után - írja a....