Hyundai
A legújabb pápamobil egy modellfrissítés előtti, 2,2 literes dízelmotorral szerelt Hyundai Santa Fé átalakításából született, a legfontosabb különbség a kabrió kialakítás. Ferenc pápa ezen a héten a Szent Péter téren már ki is próbálta az új járművet, természetesen nem a vezetőülésből, hanem a nyitott utastérből. A legutóbbi pápamobilhoz, a Mercedes G-osztályhoz képest az új Hyundai kissé alacsonyabb, és keskenyebb is, ami megkönnyíti a manőverezést a szűk helyeken.
Ahogy a normál Santa Fében, úgy a pápamobilban is két ülés van elöl és három hátul, azonban fontos különbség, hogy a pápamobil nyitott tetejű, az utasterébe kapaszkodókat szereltek be, és a hátsó ajtókhoz tartozik egy kihajtható fellépő is, ami megkönnyíti a pápának a ki- és beszállást. A hátsó lökhárítónál is kialakítottak egy fellépőt, ahol a biztonsági személyzet utazhat. Ezúttal nem építettek a járműre golyóálló kabint.