Opel
502 millió eurós nyereség, 5 százalékos hozam. A vezér szerint elsősorban az értékesítési csatornák optimalizálásának és a jobban átgondolt árazásnak tulajdonítja ezeket az impozáns számokat. Az új Insignia, a Grandland X és a Crossland X is rendkívül jó eredményeket hozott, így egyelőre úgy tűnik, az Opel elindult a helyes ösvényen.
A zászlóshajó
Érdekes módon a kifejezetten jó eredmények csökkenő piaci részesedéssel párosultak. Lohscheller szerint számítottak rá, hogy kevesebb autót tudnak majd értékesíteni, épp ezért úgy alakították áraikat, hogy többet keressenek autónként, mint korábban. Emellett szem előtt tartva a profitot, kevesebbet áldoztak olyan, visszaesőben lévő területekre, mint a bérautó-szolgáltatások.
Persze hosszú távon a terv a profit stabilizálása a piaci részesedés növelése mellett és a menedzser ezt az új modelleknek köszönhetően biztosítottnak látja. Persze kérdéses, hogy mindez sikerül-e, de a PSA jelentette pénzügyi stabilitásnak köszönhetően minden adott, hogy az Opel tovább haladjon ezen az egyelőre igen biztató úton.