Honda

A Honda kihirdette a Yūshū-díj 2023-as győzteseit

2024.03.31.

A Yūshū program lehetőséget ad a Hondának, hogy elismerje legjobb vásárlói élményt nyújtó európai kereskedőit.

Nyilvánosságra hozta a Yūshū-díj 2023-as győzteseinek listáját a Honda. A vevőértékeléseken alapuló rendszert azért hozta létre a vállalat, hogy elismerhesse és díjazhassa legjobb vásárlói élményt nyújtó márkakereskedéseit.

A program 2022-ben indult, s főként a vevőszolgálatra összpontosított, tavaly azonban már a teljes európai személygépjármű-értékesítést is vizsgálta a döntőbizottság. Mindemellett az angol motorkerékpár-forgalmazókat is bevonták, így 57 győztest avathattak, illetve nyilvánítottak „Nagyon ajánlott”-nak az öreg kontinensen.

A Yūshū rendszer felismeri és elismeri a kereskedői teljesítményt, amelyet a Honda Customer Satisfaction Index (H-CSI) segít értékelni. A kezdeményezés célja, hogy „meghallják a vásárlók hangját”, ezáltal a lehető legmagasabb szinten szolgálhassák ki az ügyfelek igényeit.

– A Honda szívvel-lélekkel dolgozik vásárlóiért, így fantasztikus látni, hogy európai kereskedéseink milyen elkötelezetten dolgoznak és milyen jó eredményeket értek el a 2023-as Yūshū programban – mondta el Hans De Jaeger, a Honda Motor Europe senior alelnöke. – A kibővített értékelési rendszer egyértelműen tanúsítja, hogy elkötelezettek vagyunk a kimagasló szolgáltatási szint mellett, egyszersmind azt is megmutatja, miként érvényesül „A vásárlás öröme” névre keresztelt vállalati hitvallás a munkavállalók körében. Szeretnénk gratulálni minden győztesnek és „Nagyon ajánlott” kereskedőnek. Már várjuk, hogy a 2024-es értékelés is ilyen pozitív eredményeket hozzon – tette hozzá.

A Yūshū japánul kiválóságot jelent, így azon kereskedések kaphatják meg, amelyek valóban sok „Általános elégedettség”-pontot szereznek, továbbá elkötelezettek és azonosulnak a Honda – kedvező árakat és kiváló minőséget előtérbe helyező – gondolkodásmódjával.

– Komoly elismerés, hogy a vevőértékelésekek alapján mi nyertük meg 2023-ban Magyarországon a Yūshū-díjat – osztotta meg gondolatait Tóth Péter, a Honda Tóth márkakereskedés vezetője – Az az alapvető filozófiánk, hogy minden helyzetre megoldást kell találnunk, és mindig a vásárló az elsődleges. Fantasztikus érzés, hogy 2022 után ismét elhódítottuk ezt a nagy presztízsű díjat – zárta sorait.

– Vásárlóink elégedettsége a legfontosabb számunkra, úgy tekintünk ügyfeleinkre, mintha családtagok lennének – árulta el Alan Ewen, az értékesítési és vevőszolgálati kategória győzteseként végző Ewens of Cornhill Honda-márkakereskedés vezetője. – Mi figyelünk vásárlóinkra és egyedi igényeikre, cserébe megbíznak bennünk és követik útmutatásainkat. Ennek eredményeiként vevőink évről évre visszatérnek, és ajánlanak minket, illetve termékeinket családtagjaiknak, valamint barátaiknak, akik szintén felkeresnek bennünket – fűzte hozzá.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.10
2025 januárjában a Rába Nyrt. részvényárfolyamának növekedése többéves rekordot döntött, és....
2025.02.10
A személygépkocsikra megkötött teljes körű casco szerződések átlagdíja 208 300 forint volt tavaly,....
2025.02.10
Hét óra alatt 81 szabályszegőt mértek be a rendőrök - írja a police.hu. ..
2025.02.10
Halálosan láthatatlan: Az ÖAMTC – Osztrák Autóklub -  riasztást adott ki a silány minőségű....
2025.02.10
A Széchenyi István Egyetem meghatározó szereplője az élenjáró járműipari technológiák....
2025.02.10
Michael Breme, igazgatóságunk elnöke és Achim Grewe, vállalatunk pénzügy, IT, beszerzés, compliance....
2025.02.10
Egyre többször és egyre nagyobb mennyiségben érik el Magyarországot is a Szaharából induló....
2025.02.10
Nem csak nálunk, Ausztriában is lopják a közlekedési táblákat.   ..
2025.02.09
A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte,....
2025.02.09
A Kia legkelendőbb autója a K4 volt januárban.  ..