szponzoráció
A rendezvény a világ egyik legnagyobb sporteseménye, nézettsége a sportolók és a rajongók körében egyaránt kimagasló. Ezt bizonyítja, hogy a különféle – határokon átívelő – sajtómegjelenések és internetes kampányok mellett összesen 5500 órányi műsoridő készül a versenyről, amelyet 192 millió néző követhet nyomon tévében és további, nagyjából 16 millió a közösségi oldalakon.
A Corsa Rosa útjain több mint 130 autó kíséri majd a kerékpárosokat, ezeket egytől-egyig a Honda biztosítja a szervezők számára. A kocsik között a márka szinte minden modellje fellelhető lesz, közöttük az új Civic is, ami 1.0 és 1.5 literes VTEC Turbo motorjainak és markáns megjelenésének köszönhetően tökéletesen illik az efféle dinamikus sporteseményekhez. Emellett a kupék sportosságát és a szabadidő-autók sokoldalúságát ötvöző a HR-V is jelen lesz, a CR-V pedig VIP-autóként rója majd a kilométereket, lehetőséget adva a vendégeknek, hogy egyszerre élvezhessék a Giro d'Italia izgalmait és a Honda innovációit.
Akárcsak a Civic, a HR-V és a CR-V, a Civic Tourer is fontos szerepet tölt majd be Olaszországban, tudniillik ilyen modellek követik majd a résztvevőket a 3615 kilométeres úton, ami május 28-án, Milánóban ér véget.