Genfi Autószalon
A Lexus januárban, Detroitban mutatta be a LC 500 kupét, amelyet azért készítettek el, mert 4 éve az LF-LC nevű tanulmányautót nagyon jól fogadta a szakma és a közönség is. Az LC 500-ba a RC F és a GS F ötliteres, 471 lóerős szívó V8-asát tették egy 10 fokozatú automata váltóval, amely 4,5 másodperces sprintidőre teszi képessé az autót a gyártója szerint.
Március elején, a Genfi Autószalonon már a hibrid változata is bemutatkozik a nagy túrakupénak LC 500h néven. Ebben a Lexus Multi Stage hibrid rendszer dolgozik, amely a Lexus közleménye szerint nagyobb teljesítményt, több vezetési élményt és jobb hatékonyságot biztosít, mint a Lexus korábbi hibrid rendszerei. Valószínűleg egy 3,5 literes szívó V6-osból és több villanymotorból áll a rendszer.
A beltérben digitális képernyők helyettesítik az analóg órákat, az infotainment rendszer már a következő generációja annak, ami a mai Lexusokban szolgál. Az LC már a Lexus új, GL-A platformjára épül, amely nagy arányban tartalmaz nagyszilárdságú acélt, és a futómű is nagyrészt alumíniumból van a súlycsökkentés érdekében.