Sanghaji Autószalon

Hibrid luxuslimuzint mutatott be a Volkswagen

2015.04.20.

A Sanghaji Autószalonon leleplezett C Coupé GTE megmutatja, hogy milyen kinézetű és technológiájú csúcsmodellre számíthatunk a Volkswagentől a közeljövőben.

Az öt méter hosszú négyajtós kupé szériaváltozata 2016 végén mutatkozik majd be a kínai piacon, ahol közvetlenül a zászlóshajó, a Phaeton alá lesz pozícionálva. Klaus Bischoff, a Volkswagen dizájnigazgatója a Sanghaji Autószalonon úgy írta le a tanulmányautót, mint a Passat és a Phaeton közötti hiányzó lépést. „Egy teljesen új modell lesz a kínálatban, amely a hosszmotoros MLB platformra épül majd” – nyilatkozta. „A Volkswagen formanyelvének itt bemutatott fejlődése a világ többi részén kínált modelljeinken is megjelenik majd, az új Phaetonon is” – tette hozzá.

Az elsősorban sofőrös használatra tervezett C Coupé GTE tágasságára garancia, hogy a kocsi tengelytávolsága 1 mm-rel meghaladja a 3 métert. A hosszú tengelytávot úgy érték el, hogy az első tengelyt a lehető legelőrébb tolták, így az optikailag nem előnyös hosszú első túlnyúlást el tudták kerülni.  A kocsi látványos külsejét a Volkswagen szerint a vízszintes vonalak, és a határozott, precíz élek határozzák meg.

Belül csak négy ülést alakítottak ki, képernyőből viszont öt is van. A műszerfal digitális, a középkonzolon egy nagy érintőképernyő trónol az infotainment rendszer számára, de a hátsó utasok is kapnak egy érintőképernyőt, amelyről az autó legfontosabb funkcióit vezérelhetik.

Sőt, az első ülések háttámlájába gyönyörűen integrált két további képernyőn a hátsó szórakoztató rendszer szolgáltatásait is élvezhetik. Sofőr üzemmódban a vezető csak korlátozott információkhoz férhet hozzá, tulajdonképpen csak a navigációt látja, ami a hátsó ülésen ülő prominens személy napirendjéhez igazodik.

Az elsőkerék-meghajtású C Coupé GTE tanulmányautó mozgatását egy hibrid hajtásláncra bízták, amely egy 210 lóerős kétliteres turbómotorból és egy 124 lóerős villanymotorból áll, melyet a nyolcfokozatú automatikus váltó házába építettek be. A rendszer összteljesítménye 245 lóerő, ami 8,6 másodperces százas sprinthez és 232 km/h-s végsebességhez elég. Elektromos módban 130 km/h a maximális sebesség, az elérhető hatótáv pedig 50 km.

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.12.02
Nézze meg a videót! ..
2022.12.02
A jelenleg még Slovnaft Polska márkanév alatt működő töltőállomásokkal együtt a Mol csoport csaknem....
2022.12.02
100 millió eurós beruházást terveznek Gubenben – írja az automobilwoche.de   ..
2022.12.02
A HUMDA Zrt. Zöld Busz Program Demonstrációs Mintaprojektjében egy hónapon át elektromos meghajtású....
2022.12.02
Az új ferdehátú limuzin, amelyet a szaksajtó akkoriban a "világ legbiztonságosabb autójaként"....
2022.12.02
Halálos kimenetelű közúti közlekedési baleset történt 2022. december 2-án 11 óra 48 perckor a 4-es....
2022.12.02
Dr. Nagy Gergely soha nem gondolkodott Lexusban. Egyetlen találkozás elég volt azonban, hogy a....
2022.12.02
Az Audi Hungariánál jelenleg egy gyártósoron készülnek az Audi Q3, Q3 Sportback, valamint a TT....
2022.12.02
Eladásainak 12 százalékos novemberi növekedéséről számolt be pénteken a svédországi székhelyű,....
2022.12.02
A Budapesti Rendőr-főkapitányság gazdasági megfontolásból idén nem állítja ki a Teve utcai....