Sanghaji Autószalon

Hibrid luxuslimuzint mutatott be a Volkswagen

2015.04.20.

A Sanghaji Autószalonon leleplezett C Coupé GTE megmutatja, hogy milyen kinézetű és technológiájú csúcsmodellre számíthatunk a Volkswagentől a közeljövőben.

Az öt méter hosszú négyajtós kupé szériaváltozata 2016 végén mutatkozik majd be a kínai piacon, ahol közvetlenül a zászlóshajó, a Phaeton alá lesz pozícionálva. Klaus Bischoff, a Volkswagen dizájnigazgatója a Sanghaji Autószalonon úgy írta le a tanulmányautót, mint a Passat és a Phaeton közötti hiányzó lépést. „Egy teljesen új modell lesz a kínálatban, amely a hosszmotoros MLB platformra épül majd” – nyilatkozta. „A Volkswagen formanyelvének itt bemutatott fejlődése a világ többi részén kínált modelljeinken is megjelenik majd, az új Phaetonon is” – tette hozzá.

Az elsősorban sofőrös használatra tervezett C Coupé GTE tágasságára garancia, hogy a kocsi tengelytávolsága 1 mm-rel meghaladja a 3 métert. A hosszú tengelytávot úgy érték el, hogy az első tengelyt a lehető legelőrébb tolták, így az optikailag nem előnyös hosszú első túlnyúlást el tudták kerülni.  A kocsi látványos külsejét a Volkswagen szerint a vízszintes vonalak, és a határozott, precíz élek határozzák meg.

Belül csak négy ülést alakítottak ki, képernyőből viszont öt is van. A műszerfal digitális, a középkonzolon egy nagy érintőképernyő trónol az infotainment rendszer számára, de a hátsó utasok is kapnak egy érintőképernyőt, amelyről az autó legfontosabb funkcióit vezérelhetik.

Sőt, az első ülések háttámlájába gyönyörűen integrált két további képernyőn a hátsó szórakoztató rendszer szolgáltatásait is élvezhetik. Sofőr üzemmódban a vezető csak korlátozott információkhoz férhet hozzá, tulajdonképpen csak a navigációt látja, ami a hátsó ülésen ülő prominens személy napirendjéhez igazodik.

Az elsőkerék-meghajtású C Coupé GTE tanulmányautó mozgatását egy hibrid hajtásláncra bízták, amely egy 210 lóerős kétliteres turbómotorból és egy 124 lóerős villanymotorból áll, melyet a nyolcfokozatú automatikus váltó házába építettek be. A rendszer összteljesítménye 245 lóerő, ami 8,6 másodperces százas sprinthez és 232 km/h-s végsebességhez elég. Elektromos módban 130 km/h a maximális sebesség, az elérhető hatótáv pedig 50 km.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.13
- A zöld rendszámmal Magyarországon forgalomba helyezett gépkocsik száma 2024. április végére....
2024.05.13
- Sávot és irányt is tévesztett az a lengyel kamionos, aki néhány kilométer hosszan szemben haladt....
2024.05.13
A Datahouse adatai szerint 2024 első három hónapjában 37 ezer 506 új személygépkocsit és....
2024.05.13
Nagy Norbert címvédőként diadalmaskodott az autós gyorsasági hegyi Európa-bajnokság idei második....
2024.05.13
Különlegesen kifinomult V8-as szívómotorral, karbon motorháztetővel és egyedi díszítésekkel láttak....
2024.05.13
A III. kerületi rendőrök közúti ellenőrzésén akadt fenn az a motoros, aki büntetőpontokat és....
2024.05.13
Az autók belső terének 99%-a rákkeltő anyagokat tartalmaz.   ..
2024.05.13
Karambol törént ma kora reggel Balatonfőkajárnál, a 710-es főút érintett szakaszát teljes....
2024.05.12
A nyolcszoros világbajnok 7,9 másodperccel előzte meg a Hyundai versenyzőjét, Ott Tänakot. ..
2024.05.12
A MÁV-Start a vakáció előtt már egy hónappal, május 13-tól az előszezoni menetrend szerint,....