Gumiabroncsgyártás

A Goodyear bemutatta ultra nagy teljesítményű gumiabroncsát: az Eagle F1 Asymmetric 3-at

2016.04.07.

Tegnap a Grupama tesztpályán a Goodyear bemutatta új ultra nagy teljesítményű gumiabroncsát: az Eagle F1 Asymmetric 3-at. Az új abroncs szinte minden tulajdonságában felülmúlta az előző generációs testvérét. A "tantermi prezentáció" után szimulált környezetben is demonstrálták a legfontosabb ismérveket.

Az ultra nagy teljesítményű (UHP) szegmens egyértelműen növekvő piac, az értékesítés 2015-től 2020-ig3 várhatóan több mint kilenc millió darabbal, az összetett éves növekedési ráta több mint 3%-kal nő. Ezt a növekedést elsősorban az okozza, hogy a közép- és felső kategóriás, valamint a nagyméretű és luxus gépkocsiállományt egyre gyakrabban látják el UHP gumiabroncsokkal.

Az új Eagle F1 Asymmetric rengeteg új technológiát tartalmazza. Az Active Braking Technology fékezéskor növeli az érintkező felületet és a tapadást, így csökkentve a fékutat. Továbbá az új Grip Booster tapadásjavító keverék és ragasztógyanta egyaránt kiváló tapadást biztosít a rövidebb fékút és jobb kezelhetőség érdekében. Az új, megerősített szerkezeti technológia erősebb, mégis könnyű szerkezetet eredményez, javítva a kezelhetőséget, a kanyarodási teljesítményt, a futófelület kopásállóságát és az üzemanyag-hatékonyságot.

Az Eagle F1 Asymmetric 3-at a DEKRA független szervezet tesztelte, melynek eredménye a futófelület kopásállóságában kiváló teljesítményt mutatott a piac más prémium gumiabroncsaihoz hasonlítva. Valójában a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 a három vezető versenytárs átlagához viszonyítva 11 500 extra kilométert futott (ez 31% -kal jobb kopásállóság).

Továbbá a Goodyear által megrendelt független TÜV Süd Benchmark Teszt eredményei azt mutatják, hogy az Eagle F1 Asymmetric 3 a három fő vetélytárs átlagához viszonyítva nedves úton 2,6 méterrel rövidebb fékutat produkált (9%-kal jobb teljesítmény), míg száraz úton 1,3 méterrel rövidebb volt a fékútja (4%-kal jobb teljesítmény), kezelhetősége pedig 4%-kal volt jobb nedves úton. Ugyanezen teszteredmények 10,9%-kal jobb gördülési ellenállást mutatnak a vizsgált három

 

 


 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.22
Szöveges és térképes figyelmeztető előrejelzést adott ki Magyarország területére 2025. 01. 22.....
2025.01.21
Az újdonsült rali-világbajnok Thierry Neuville idén felteteti az 1-es rajtszámot az autójára,....
2025.01.21
A Tatabányai Rendőrkapitányság a lakosság segítségét kéri az ismeretlen elkövető azonosításában -....
2025.01.21
Új gyárat épít a Mazda Japánban, de csak elektromos autókat fognak ott gyártani, amelyeket a....
2025.01.21
Az egyik legnagyobb japán autóműszaki akadémia hallgatóit megihlették a Lexus motorsport-....
2025.01.21
Eltöltöttem az ünnepi időszakban pár órát a hazai autópályákon, közutakon, mert sokunkhoz hasonlóan....
2025.01.21
A decemberi és az egész éves mutatók szerint egyaránt az előkelő negyedik helyen zárta Magyarország....
2025.01.21
Az Európai Unióban éves összevetésben 0,8 százalékkal, mintegy 10,6 millióra nőtt az eladott új....
2025.01.21
A Honda céltudatosan frissítette a HR-V e:HEV kínálatát minden felszereltségi szinten, beleértve a....
2025.01.21
Történetének legsikeresebb szezonja után a belső égésű motort villamos hajtásra cseréli és az....