BMW Group
A BMW Group októberben is folytatta értékesítési növekedését, a világszerte átadott 204 295 darab új autó 1,7 százalékkal haladja meg a tavalyi esztendő tizedik hónapjának teljesítményét. A müncheni központú vállalatcsoport a január és október közötti időszakban 2 070 496 darab új BMW-t, MINI-t és Rolls-Royce-t adott el, amellyel egész éves értékesítési mutatóját is 1,7 százalékkal növelte.
„Erőteljes modellpaletta-frissítésünk továbbra is pozitív hatással van értékesítési mutatóinkra, amelyekkel nem csupán új októberi csúcsot, de az első tíz hónap tekintetében új egész éves rekordot is beállítottunk” – mondta Pieter Nota, aki a BMW AG igazgatótanácsának tagjaként egy személyben felel a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák értékesítési hálózatáért, globális marketingjéért és ügyfélszolgálati részlegeiért. „Hálózatról tölthető modelljeinkkel stabil 8,6 százalékos növekedést értünk el októberben. A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt igazi úttörő az autóiparban és ügyfeleink körében népszerűbb, mint valaha, közel 20 százalékos éves értékesítési fejlődéssel” – tette hozzá.