Mercedes-Benz CLA
Mivel a típust még csak 2013 óta gyártják, a stuttgarti gyártó nem érezte szükségét annak, hogy a külsejéhez is hozzányúljon, csak egy új típusú 19 colos AMG felnit vezettek be, ami fényes fekete színben pompázik. Az utastérben a LED-es hangulatvilágítás már 12 különböző színben kérhető, felárért új fabetétek, kulcs nélküli rendszer és az infotainment rendszerhez egy collal nagyobb, 8 colos képernyő is kérhető. Szériafelszereltség lett az Apple telefonok csatlakoztathatósága, és a „connect me” rendszer, és a „media interfész, ráadásul a CLA kommunikációs rendszere már a 4. generációs LTE hálózatra is fel tud csatlakozni.
Javult a biztonság is az opciós Collision Prevention Assist Plus bevezetésével, a vezetéstámogató rendszer fény- és hangjelzéssel figyelmezteti a vezetőt az ütközésveszélyre, ha pedig elkerülhetetlennek látszik az ütközés, akkor előtte automatikus fékezéssel csökkenti a becsapódás erejét. A fáradtságfigyelő Attention Assist már 60-200 km/h sebességig működik, és ötfokozatú skálán értékeli a vezető éberségét. A táblafelismerő még több táblát tud már értelmezni, és arra is figyelmeztet, ha a vezető rossz irányban hajtott rá egy egyirányú útra, például az autópályára.
Az egyik legnépszerűbb motor, a 2,2 literes dízel (CLA 220 CDI) teljesítményét 170-ről 177 lóerőre növelték, így a százas sprint ideje 8,2 másodpercre csökkent, a végsebesség pedig eléri a 232 km/h-t. A menetteljesítményekhez képest csekély a 4,0 literes átlagfogyasztás és a 104 g/km-es szén-dioxid kibocsátás.