Genfi Autószalon
A 2011 óta gyártásban lévő Giulietta megjelenése csak finoman változott a második modellfrissítéssel. Méhsejtmintás lett a hűtőmaszk, átdolgozták a lökhárítókat, új felniket terveztek, és a márkajelzést az új Giulián láthatóhoz igazították.
Belül szintén apró módosítások történtek, javítottak a kárpitok és az egyéb anyagok minőségén, új első üléseket terveztek, és bevezették az érintőképernyős Uconnect fedélzeti menürendszert, amelynek Live service része lehetővé teszi, hogy a felhasználók Facebook, Twitter, Deezer, Tuneln és a TomTom online szolgáltatásait használják.
A motorválaszték továbbra is négy benzinesből és három dízelből áll. Az 1,4-es turbós benzinmotor 120, 150 és 170 lóerős változatban létezik, az 1,75 literes, 240 lóerős csúcsverziót Veloce névre keresztelték át QV-ről, utóbbit ugyanis ezentúl csak az ultranagy teljesítményű modellek viselik, mint például az 510 lóerős Giulia QV. A Giulietta Veloce 6 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a végsebesség 243 km/h.
Újdonság, hogy az 1,6 literes, 120 lóerős dízelmotorhoz már lehet rendelni a duplakuplungos automataváltót, amelyhez kormány mögötti váltófülek is tartoznak. A TCT nevű váltóval 10,0-ról 10,2 másodpercre romlik a százas sprint ideje, viszont a 3,7 literes átlagfogyasztás nem romlik.