Volskwagen
Az ID.6 elérhető lesz 58- és 77 kWh-s erőforással is. A kisebb akkumulátort csak hátsókerék-meghajtású konfigurációban kínálják, míg azok, akik a nagyobb akkumulátort választják, választhatnak hátsó vagy összkerék-meghajtást. Ha ez a két kapacitás ismerősnek hangzik, az azért van, mert az ID.4-ben is kínálják őket. Két különböző verziót fognak forgalmazni, az egyik X, a másik pedig Crozz néven fut majd.
A két fő verziótkülönféle másik kínai gyárban és különböző közös vállalkozások is gyártják. Az ID.6 Crozzot a FAW-Volkswagen építi Foshanban, míg az ID.6 X-et a SAIC Volkswagen építi Antangban, Sanghaj közelében.
Kínában azonos megközelítést láttunk a két ID.4 variáns esetében, amelyeket szintén Crozznak, illetve X-nek neveztek el. Az ID.6 többek között hét ülést és egy 12 hüvelykes infotainment érintőképernyőt kínál, amely számos gombot helyettesít, valamint panorámás üvegtetőt is kínál. A sportos karosszéria és az összkerék-hajtás ellenére az ID.6-ot egyértelműen az utcai használatra tervezik, 19 és 21 hüvelykes kerekek választékával.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!