Rali Eb
A versenyző az M4 Sport Sporthíradó című műsorában azt mondta, mivel ő maga készíti fel a Mitsubishi Lancer EVO X-et a futamokra, így minden apró részletét ismeri az autónak, ezért könnyebben írja meg az itinert is az egyes versenyeken. - Ki tudom hozni belőle a 100 százalékot is, de a legtöbbször erre nincs szükség - mondta Érdi, aki 2017 és 2018 után a múlt szombaton véget ért Kanári-szigeteki Eb-futamot megnyerve hódította el harmadszor a géposztály Európa-bajnoki címét.
A pilóta arról is beszélt, hogy az idei első, lettországi verseny után Kovács Szabolcs navigátor nem tudta vállalni a további szereplést, ezért 11 év után újra Csökő Zoltán diktálta neki az itinert. - A navigátorokat külön értékelik, szerencsére Zolinak is elegendő volt három futam ahhoz, hogy Európa-bajnok legyen - mondta Érdi. A versenyző egyelőre nem látja tisztán, hogy a következő szezonra össze tudnak-e rakni egy olyan költségvetést, amely lehetővé teszi az eredményes szereplést az ERC1-es kategóriában, de megpróbálkoznak vele.
- Az első Eb-cím a legkedvesebb, egy évre rá megvédeni pedig szintén nagyon jó élmény, de ebben a mostani győzelemben nagyon motivált, hogy így én lettem a legsikeresebb magyar ralis az Európa-bajnokság történetében - nyilatkozta Érdi.
További autós tartalmakért kövessen minket Facebookon is!