Csaknem 50 évvel a Méhari 1968-as bemutatása után a két francia márka most egy közös projekt keretében találkozik, amely nem más, mint a Citroën E-MEHARI styled by Courrèges koncepcióautó. A 2015 decemberében bemutatott
E-MEHARI úgy idézi fel a nagy elődöt, hogy közben a jövő felé fordul. Ez a 4 személyes, elektromos hajtású autó azt a kreativitást, vidámságot és modernséget hozza, amelyet a Citroën márka közel 100 éve képvisel.
Ezeket az értékeket Courrèges divatház is magán hordozza, hiszen a rá jellemző optimista és életteli stílussal forradalmasította a 60-as 70-es évek divatját. A két márka közös szellemisége miatt természetes volt, hogy a Citroën a Courrèges divatházat kéri fel arra, hogy az E-MEHARI modellnek exkluzív megjelenést adjon.
A Citroën E-MEHARI styled by Courrèges megtartja az E-MEHARI jellegzetes bordázott ajtóit, amelyek az eredeti Méhari hullámos felületű karosszériájára utalnak. A fehér szín nem csak a karosszériaelemeken, hanem a kerekeken is
megjelenik. A megfelelő kontrasztról az élénk narancsszínű díszítőelemek gondoskodnak. Ez a díszítés a kerekeken kívül a középső bukóív vonalán is megjelenik. A hátsó keret eltűnt a karosszériáról, helyére két rögzítő pánt került, további helyet szabadítva fel az utasok számára.
A kényelmes és elegáns utastérben a finom fehér bőr nem csak az ajtókárpitokat és a műszerfalat, hanem a teljesen átalakított hátsó üléspadot is beborítja. A karosszérián feltűnő vidám narancsszínű motívum a műszerfalon és a jellegzetes formájú szellőzőkön is megjelenik. A kormánykerék egyküllős kialakítású, a bőrrel bevont padló szőnyegei fehér színűek.
A karizmatikus stílus mellett az E-MEHARI praktikus jegyei természetesen megmaradtak. A 4 személyes, emelt hasmagasságú Citroën E-MEHARI styled by Courrèges teteje plexiüvegből készült, kiváló kilátást biztosítva az utasok számára. A csomagtérben egy exkluzív táska szettet találunk, mindegyik fehér bőrből készül, narancsszínű szegéllyel, tökéletesen harmonizálva az autóval.
A Citroën E-MEHARI styled by Courrèges koncepcióautó elektromos hajtása a francia Groupe Bolloré szakértelmének köszönhető. A beépített ithium metál polimer akkumulátornak köszönhetően 110 km/h a végsebesség, az autonómia 200 km városi használatban. 16A hálózatról 8 óra alatt teljesen feltöltődnek az elemek, míg konnektorról 13 óra a feltöltési idő.