Peugeot 2008
Az első generáció sikerei után, nem csoda, hogy különösen nagy figyelmet fordított a Peugeot a 2008 második generációjának fejlesztésére. Mi több, bombaként robbanhat be a piacra dögös formatervével, vidám színeivel, és széles skálán mozgó hajtáslánc kínálatával. 14 centivel hosszabb, és növekedett a tengelytávja is, csomagtere 434 literesre növekedett. A legtöbb formai jegyét a 208-ról már ismerhetjük, illetve nem maradt el a függőleges macskaszem menetfény sem.
Az utastér szintén az új 208-ból lehet ismerős, két hatalmas képernyővel a műszerfalon, és divatos anyagokból dolgozó üléskárpitokkal. Az alapnak számító Active, és felette lévő Allure felszereltségi szinteken kívül érkezik majd GT Line, illetve GT változat is a sportosság jegyében, illetve már most bejelentették az e-2008, tisztán elektromos változat érkezését. Utóbbi 136 lóerős, 50 kWh-s akkumulátora pedig egy centit sem vesz el az utastérből. Hatótávnak 312 kilométert jósolnak neki.
Benzines motorpalettáját a már jól ismert háromhengeres, 1,2 literes PureTech motorok adhatják, 100, 130, illetve 155 lóerős változatokban. Dízelfronton az új SCR-katalizátorral ellátott, 1,5 literes, négyhengeres BlueHDi motorok lesznek elérhetőek, 100 és 130 lóerős változatokban. Akármelyik Peugeot 2008 mellett is döntenénk, elérhető lesz távolságtartó tempomat, sávtartó, holttérfigyelő, vészfék-asszisztens és automata fényszórókapcsolás is. Az új 2008 árai egyelőre nem ismertek, az első példányok 2019 végén érhetik el a márkakereskedéseket.