Goodwood
Az 1911-ben gyártott Fiat 76S egy 10 évig tartó restaurálás után először tavaly volt kiállítva Goodwoodban a Festival of Speed rendezvényen, de akkor még nem tudták beindítani. Végül 2014 decemberében sikerült beindítani a 300 lóerős erőforrást, az első métereket pedig március végén tette meg a „torinói szörnyetegnek” becézett autó Goodwood a legendás hegyi felfutóján. Az autót Duncan Pittaway vezette, mellé pedig a goodwoodi autós rendezvények szellemi atyja, Lord March ült be.
1911-ben a Fiat 76S-t azért gyártotta le a Fiat, hogy megdöntse vele az autós sebességrekordot. Mindössze két darab S76-os gyártott annak idején a Fiat azzal a céllal, hogy megverjék a Mercedeseket a sebességrekordok idejében. Az S76 Pietro Bordinóval a volánnál 1911-ben Belgiumban 217 km/h-s sebességet ért el, csak azért nem hitelesítették a világrekordját, mert nem tudta egy órán belül, az ellenkező irányban is teljesíteni a távot ezzel a sebességgel.
Az első világháború után a Fiat szétszedte az egyik autót, hogy a műszaki titkai ne kerüljenek a konkurensek kezébe, a másik autót pedig egy orosz arisztokrata vásárolta meg, aztán Ausztráliába került, ahonnét 2003-ban szállították el Nagy-Britanniába, de ekkor már csak az alváz maradt meg belőle. Ekkor a vázat összeházasították a szétszerelt autó eredeti, 28,5 literes, 300 lóerős, négyhengeres motorjával, de beindítani csak 2014 végén sikerült.