Hyundai

Eddigi legjobb harmadik negyedévét zárta a Európában a Hyundai

2016.10.17.

Az év első kilenc hónapját tekintve európai jelenlétének legkiválóbb teljesítményét nyújtja idén a Hyundai Motor: az európai autógyártók szervezete, az ACEA által kiadott legfrissebb adatok szerint a márka 386 480 autót adott el.

2016 első kilenc hónapjában 8,8 százalékkal növelte eladásait a vállalat, miközben a piac csupán 7,7 százalékkal erősödött, igazolva, hogy az ügyfelek egyre nagyobb arányban döntenek a Hyundai mellett. Idén júliustól szeptemberig összesen 124 813 autót adott el a Hyundai Motor; ez minden idők legkiválóbb harmadik negyedéves teljesítménye Európában.


A vállalat eladásai szeptemberben 3,9 százalékkal nőttek (51 490 db eladott autó) 2015 szeptemberéhez képest. Különösen erős volt a szeptemberi forgalom Olaszországban (+24,1%), Franciaországban (+17,1%), Nagy-Britanniában (+9,9%) és Spanyolországban (+20,8%), előmozdítva a Hyundai Motor európai összteljesítményét. A Hyundai növekedésének mértéke ezeken a piacokon egytől egyig felülmúlta az országos piaci fejlődést.

- Fiatal, erőteljes modellkínálatunkat egyre több európai ügyfél találja ellenállhatatlannak. Jelenleg az Európában eladott autóink több mint 90 százalékát helyben, a Hyundai európai létesítményeiben fejlesztik, tesztelik és gyártják - mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója.


Csak 2015-ben a Hyundai modellek 80 százaléka újult meg. Ami 2016-ot illeti, az i10 modellfrissítésével, valamint a harmadik generációs i30 leleplezésével a Hyundai Motor a teljes európai piac legfiatalabb modellflottájával rendelkezik. A modellkínálat megújítását célzó stratégia is hozzájárult az értékesítési számok szembeötlően nagy léptékű növekedéséhez. Az egészséges növekedésből különösen kivette a részét a szabadidőjárművek családja; a Tucsonból például több mint 140 ezer darab talált gazdára a modell első évében.

Az i10, az i20 és az i30 továbbra is igen kelendőek. Az új generációs i30 valóságos mérföldkő a Hyundai Motor számára; a modell kulcsszerepet játszik azon ambíciók megvalósításában, hogy a Hyundai legyen az első számú ázsiai márka Európában. Intelligens, örömteli alternatíva azok számára, akik vonzó formatervet, takarékos és dinamikus közlekedési eszközt, valamint teljes körű biztonsági szolgáltatási csomagot keresnek. Az autó minőségét és megbízhatóságát az iparágban teljességgel egyedülálló, ötéves, kilométer-korlátozás nélküli gyártói garancia szavatolja.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.14
A magyar közlekedéstörténet talán legnagyobb szállítmánya indul pénteken útnak: egy 750 tonnás, 100....
2025.02.14
Milyen életművet alkotott Stefan Lengyel, a magyar és a német designszakma egyik legjelentősebb....
2025.02.14
A közlekedési minisztérium már ismeri az egész Szlovákiára kiterjedő egységes menetjegyrendszer....
2025.02.14
Az autóipar erőteljesen kezdte 2025-öt. Az év elején 16,5 százalékkal nőtt az új regisztrációk....
2025.02.13
Egy észak-svédországi, eldugott faházból leplezték le az új EX30 Cross Country modellt, rávilágítva....
2025.02.13
A HangZóna mai vendége Bogyay Norbert, a gyári állapotú Simsonok hazai gyűjtője. ..
2025.02.13
Egy vasúti felüljárónál történt a baleset – írta az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság. ..
2025.02.13
Még nem sokan ismerik.   ..
2025.02.13
A Toyota és leányvállalata, a Daihatsu, valamint az utóbbi években a Toyota Csoporttal több....
2025.02.13
A DS Automobiles is új főnököt kapott.  ..