ID.3
Diess úr folytatja a mobilitás népszerűsítését. Mint arról korábban beszámoltunk, vezetett már elektromos traktort, egy hete pedig pedig az Audi E-tron elektromos szörf hátán Wolfsburgban mutatta meg, megüli a szörföt is. Most a Garda-tóhoz utazott el egy Volkswagen ID.3 volánja mögött ülve, de elégedetlenségének adott hangot, mivel túl kevés töltési pontot talált az e-autóhoz. Nemtetszésének a LinkedIn-en adott hangot, bírálta töltőhálózat üzemeltetőjét, a Ionityt, amelynek 20 százalékban a Volkswagen is tulajdonosa – írja az auto-motor-und-sport.de
Foto: LinkedIn/Herbert Diess)
A VW főnöke, Herbert Diess többször is panaszkodott, hogy van még hova fejlődni az e-autók töltőhálózatában. Most első kézből kell éreznie a problémát. Amikor nyaralni megy, sokáig töltési pontot kellett keresnie.
Tavaly - még az értékesítés hivatalos kezdete előtt - Bajorországból a Garda-tóhoz hajtott az akkor vadonatúj ID.3 -mal, és szorgalmasan számolt be róla a LinkedIn-en. Idén megismételte a turnét az ID.3 Pro S -el. "Nagyon jó hatótávolság óvatos, vezetési stílussal", dicséri a modellt. "Közepes töltés nélkül megbirkózni a Bodeni-tóval és a Garda-tóval."
Első próbálkozása: "Túl kevés töltési pont van!" Csak négyen vannak ott, és mindegyiket elfoglalták. - Persze, mindenki megáll a bevásárlóközpontban – írja.
Így Diess továbbhajtott az észak -olaszországi Trentóba, ahol már egy éve is megállt. "Még a tavalyi kritika után: nincs vécé, nincs kávé, oszlop nincs rendben / hibás, szomorú ügy" - foglalta össze benyomását ezúttal Diess. Majd hozzátette: "Ez minden, csak nem prémium töltési élmény, Ionity!"
Az Ionity azonnal válaszolt. "A hibás töltőt tegnap megjavítottuk" - írta Marcus Groll cégvezető néhány órával Diess jelentése után, szintén a LinkedIn-en. "A trentói helyszínért az ENI helymeghatározó partnerünkkel együtt dolgozunk az ügyfélszolgálat javításán." És a Brenner-hágó helyszíne is "a frissítési webhelyek listáján szerepel".
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!