Csak le kell húzni a közepén lévő cipzárt, és máris egy teljesen új üléshuzat tárul a szemünk elé.
Az ID.3 Fogarasi Lászlóék által tervezett külső formája annak idején olyan jól sikerült, hogy most ahhoz alig nyúltak hozzá, inkább a belső teret és a digitális szolgáltatásokat érintik a változások.
Nehéz meghatározni egy új típus sikerességét, ugyanakkor mindenképp az egyik legbeszédesebb mutató, hogy mennyi új ügyfelet sikerült megnyerni az adott modellel.
– A teljesen elektromos Volkswagen ID.3 erős eladási adatokat produkált a piacra lépését követő első évben Európában: „Ez a jármű kétségkívül egy sikersztori. Népszerű az ügyfelek körében és a semmiből első helyre ugrott az előjegyzéseket tekintve számos országban” – árulta el Klaus...
A chiphiány miatt a Volkswagen népszerű elektromos autója, az ID.3 Pure idén már nem rendelhető – írja az automobilwoche.de
A VW főnöke egy e-autós túrán vett részt a Garda-tónál. Herbert Diess nyaralás közben panaszkodott az Ionity cégre, mert túl kevés töltési pontot talált.
„Felvillanyozva” juthatnak el Budapesten, a foci-Eb hivatalos szurkolói zónájába azok a futballrajongók, akik a Volkswagen ID.3 modelljét választják az odavezető úthoz. A Volkswagen magyarországi forgalmazója a foci-Eb kezdetétől a végéig, naponta, térítésmentes szolgáltatást nyújtva...
Ez lenne az első kabrió villanyhajtással.
Bővíti e-flottájának kínálatát az E.ON Hungária Csoport, a szolgáltatásba bekerült az egyik legmodernebb elektromos autó, a Volkswagen ID.3 is, jelentette be az energiavállalat, a Porsche Hungaria és Mercarius Flottakezelő pénteken Zsámbékon, közös sajtótájékoztatón.
A drezdai Transparent Factory a múlt hét végén megkezdte a teljesen elektromos ID.3 sorozatgyártását. Ez az ID.3 második gyártási helye, és már a negyedik helyszín a világon, amely a Modular Electric Drive Toolkit (MEB) alapján gyártott Volkswagen-modelleket gyártja.