Daytona

Daytona 24: Cadillac-győzelem, Alonsoék a kategória 13. helyén zártak

2018.01.28.

A Cadillac kettős győzelmet aratott a Daytona 24 óráson, a harmadik helyen egy LMP2-es kocsi végzett az 54-es Oreca révén. - Fernando Alonso és csapata számos gonddal küzdött, a fék többször hátráltatta őket - írta a motorsport.com.

Alonso négy etapot teljesített a kocsiban, összességében „boldog, még ha az eredmény nem is olyan lett, mint amit akartak”. - Sajnos nagyon sok gondunk volt a megbízhatósággal, ami megakadályozott minket egy jobb eredmény elérésében. Ugyanakkor boldog vagyok, nagyon jó móka volt – nagy volt a forgalom, de sokat tudsz előzni egy prototípussal. Sokkal versenyképesebbnek éreztünk magunkat a versenyen, mint az edzésen és az időmérőn, ezeken szenvedtünk egy kicsit - mondta.



- A versenyen az egyik leggyorsabb autó voltunk! A dobogó lehetséges lett volna a United számára, még nekünk is egy ponton. A fékhiba mindkét alkalommal ugyanott jelentkezett, a célegyenes végén, 300 vagy 310-es tempónál. Lando és Phil is remek munkát végzett, ahogy a csapat is, mely minden hibát kijavított. Nagyon élveztem a dolgot, készen állok az előszezonra az F1-ben - mondta Alonso.

A 23-as autót Norris vitte be a célba, összetettben a 38. helyen végeztek, kategóriában a 13. pozíciót szerezték meg. A csapattárs, a 32-es United Autosports az előkelő negyedik helyen látta meg a célvonalat Will Owennel a volán mögött.



A 24 órás futamot az 5-ös számú Cadillac DPi nyerte, amit a 31-es márkatárs „kísért be a célba”. A győztes autót a Mustang Sampling Racing futtatta, Filipe Albuquerque, Joao Barbosa, és Christian Fittipaldi terelgette Daytonában. A 31-es Cadillac a Whelen Engineering Racing kötelékében teljesített, Felipe Nasr, Eric Curran, Mike Conway és Stuart Middleton osztozott a kocsin. A bronzérmes technikát Colin Braun vitte be a célba (#54, CORE autosport, Oreca LMP2).

A GTLM kategóriában a Ford ért be 1-2-ben a 67-es és 66-os autóval, a harmadik és a negyedik helyet a Chevrolet kaparintotta meg a C7.R.-rel a 3-as és 4-es kocsikkal.



Az első három autó körön belül végzett, 808 körnél állt meg a számláló. A negyedik helyezett 4 kör hátrányt szedett össze, Alonsoék 718 kört abszolváltak, ez 90 körös hátrányt jelent. Az eredetileg 50 fős mezőnyből 42-en értek célba.

Forrás: motorsport.com.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.11
Az Egri Járási Ügyészség vádat emelt egy férfi ellen, aki ittasan vezetve egy bejárati kapu....
2025.01.11
Három speciális kivitellel és egy kulcsfontosságú alkatrészpiaci fejlesztéssel bővíti a GR Yaris....
2025.01.11
A villanyautópiac fejlődése Németországban tavaly elmaradt a várakozásoktól. A szövetségi gépjármű-....
2025.01.11
Andy Cowell lett az átszervezett istálló új vezetője. ..
2025.01.11
A 2025-ös verseny első hetén csak Hiluxok nyertek szelektív szakaszokat. A Toyota dél-afrikai....
2025.01.11
Több tízezer Volkswagent és Skodát hívnak vissza Oroszországban azzal az indokkal, hogy az....
2025.01.10
A Datahouse adatai szerint 2024-ben 146 ezer 393 új személygépkocsit és kishaszonjárművet helyeztek....
2025.01.10
Három speciális kivitellel és egy kulcsfontosságú alkatrészpiaci fejlesztéssel bővíti a GR Yaris....
2025.01.10
Meghúzta a kocsija oldalát? Vagy valaki pusztán „brahiból” összekarcolta az autóját egy kulccsal?....
2025.01.10
Egy moldovai állampolgárságú férfit gyanúsít a rendőrség annak a vasárnapi balesetnek az okozásával....