Bugatti
A döntés során számos alváz és motorvariáns felmerülhet, amely eleget tud tenni az igencsak szűk, de annál tehetősebb rétegnek – mondta Winkelmann
A VW csoporthoz tartozó szuperluxus autógyártó jelenleg a Chiron számos változatát gyártja és a Párizsi Autószalonon mutatta be az 5.9 millió dollár értékű Divo névre keresztelt modelljét.
A Bugatti készen áll valami többre – jelentette ki Winkelmann miután bemutatták az 1500 lóerős Divo-t. „Jelenleg a W-16-os motor a márka középpontja, de nem marad örökké az” – tette hozzá.
Az exclusive autók iránti keresletet nagymértékben függetleníteni tudták attól az autóipartól, ami jelenleg a károsanyag kibocsátások csökkentésével és kereskedelmi szabályok szigorodásával harcol.
A Divo, a Ferrari Monza és Aston Martin Valkyrie versenyképesebbek egy luxus apartman vagy luxus jacht megvásárlásával, mint „megfizethető” közlekedési eszköz.
A Bugatti legújabb csúcsmodellje, amely közúti használatra alkalmas, de inkább versenypályára készült képes elérni a 380 km/h sebességet. A gyártását 40 darabra korlátozták és ha az Olvasóink közül valaki kedvet kapott volna egy megvásárlására, sajnos rossz hírt kell közölnünk, mivel már a Párizsi Autószalonon lévő debütáláskor elkelt az összes darab.
Forrás: autonews.com
Ahhoz, hogy a Bugatti terjeszkedése fenn tudjon maradni, gazdaságilag hatékony megoldásokra van szüksége a cégnek. A részvényeseinket meg kell győznünk arról, hogy a indokoltak a beruházásaink – nyilatkozta Winkelmann.
Forrás: autonew.com