Hyundai
A hatalmas rajongói táborral rendelkező csapat a K-pop zenei műfaj etalonjává vált az elmúlt években. Népszerűségükhöz hozzájárult a széles körben elismert szociális és környezetvédelmi tevékenységük. Az elmúlt években számos tanújelét adták, hogy elkötelezettek az öko-szempontú fenntartható fejlődés és társadalmi modell mellett. Ennek ismeretében kérte fel a banda tagjait a Hyundai, hogy legyenek a dél-koreai autógyártó cég globális nagykövetei, népszerűsítsék a fiatalok körében a társadalom hidrogénalapú működtetésének koncepcióját.
A megbízatás részeként jelent meg az együttes hét tagja január utolsó napjaiban a 62. Grammy Gála vörös szőnyegén a Los Angeles-i Staples Centerben, ahová a forradalmian új koncepciójú Hyundai Nexo fedélzetén érkeztek. Az elektromos modell meghajtó rendszere hidrogén-üzemanyagcellával működik.
A környezeti fenntarthatóság jegyében a banda minden egyes tagja február vége és április között leforgat egy-egy videóklipet, amelyeket végül egy nagyszabású produkcióba integrálnak. A kezdeményezés célja annak bemutatása, hogy a fiatal generációk hogyan tudnak hozzájárulni az emberiség közös kincse, az anyatermészet megóvásához. A multimédiás projekt végeredményét a Hyundai hivatalos értékesítési hálózatán keresztül terjesztik majd.