BMW Motorrad

A BMW Motorrad kijelöli további növekedési pályáját

2015.11.18.

A BMW Group új célokat határozott meg az elkövetkező évekre motorkerékpár üzletága számára. További modellek bevezetésével és új piaci szegmensekbe való belépéssel a cég új ügyfeleket szeretne megnyerni világszerte, mindezzel szeretné 2020-ra az átadott kétkerekű járművek darabszámát 200 000-re növelni.

„Az elkövetkező évek során is fent akarjuk tartani a nyereséges növekedést motorkerékpár üzletágunkban és maradandóan hozzájárulni a BMW Group sikeréhez” - nyilatkozta Peter Schwarzenbauer a BMW AG igazgatótanácsának MINI-ért, BMW Motorrad-ért, Rolls-Royce-ért és vevőszolgálatért felelős tagja. „Ahhoz, hogy ez sikerüljön a BMW Motorrad új termékekkel, valamint a növekvő piacokon való terjeszkedéssel fejleszti üzletágát.”

Az 500 köbcentiméter alatti szegmensbe való belépéssel a cég megalapozza a növekedést, kezdve a BMW G 310 R világpremierjével. A kompakt és agilis egyhengeres speciálisan az európai, valamint a növekvő ázsiai és latin-amerikai piaci igényekre lett szabva. „A BMW G 310 R-rel a BMW Motorrad egy valóban prémium ajánlatot visz az 500 köbcentiméter alatti szegmensbe” mondta Stephan Schaller, a BMW Motorrad vezérigazgatója. „Szintén tovább bővítjük a városi mobilitás kínálatunkat is ebben a szegmensben – beleértve az elektromos meghajtású motorkerékpárokat is.”

Az új fejlesztés ellenére a BMW Motorrad alapvető üzleti tevékenysége továbbra is az 500 köbcentiméter feletti exkluzív prémium szegmens marad. A cég 26 országban piacvezető és több mint 121 622 (+11,5 százalék a korábbi évhez képest) járművet adott át elégedett ügyfeleknek világszerte ez év október végéig. Ez azt jelenti, hogy a motorkerékpár értékesítés csupán tíz hónap alatt majdnem elérte a tavalyi rekord szintet (123 495 darab).

A 2014-ben bevezetett BMW R nineT fontos szerepet játszott a növekedésben, idén több mint 8600 darabot adtak már át. A BMW Motorrad tovább épít a klasszikus modellek sikerére a BMW R nineT Scrambler változatával, amely november 17-én ünnepli világpremierjét az EICMA motorkiállításon. „A BMW R nineT és BMW R nineT Scrambler által kínált számtalan egyéni átalakítási lehetőség végett óriási potenciált látunk bennük különösen az amerikai piacon” – tette hozzá Schaller.

A BMW Motorrad tovább növeli kiskereskedelmi hálózatát, hogy lépést tartson a tervezett globális terjeszkedéssel: 2020-ra a márkakereskedések száma a mai 1100-ról 1500-ra nő. A BMW Group előrejelzése a jövőbeli növekedést illetően azon feltételezésen alapszik, hogy az általános gazdasági feltételek stabilak maradnak.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.09
A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte,....
2025.02.09
A Kia legkelendőbb autója a K4 volt januárban.  ..
2025.02.09
Heti rajzunk készítője Kelemen István, karikatúrájának címe: Erzsi néni a grátisz tolatásjelző az....
2025.02.09
Először látható igazi fotókon a Vanwall első modernkori utcai autója, ami történetesen egy....
2025.02.09
Az Ariya NISMO nagyobb teljesítményt és feszesebb kormányozhatóságot kínál. ..
2025.02.09
Négy nap leforgása alatt ötvenezer megrendelés érkezett Japánban az ötajtós Suzuki Jimny Nomade....
2025.02.09
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak....
2025.02.09
A PlanAll Day – A tudatosság napja program látogatói egy olyan önismereti kalandban vehettek részt....
2025.02.09
A Bridgestone új, csúcstechnológiás Driver-in-the-Loop (DiL) szimulátort telepít a Róma melletti....
2025.02.09
A Mazda Motor Corporation megnyitotta a Mazda Trans Aoyama nevű, vadonatúj élményterét, amely a....