Minden korábbi híresztelés és néhézség ellenére a Stellantis megtartja mind a 14 autómárkáját.
A Nissan a The Arc üzleti terv keretében fokozza az elektrifikációra és a növekedésre vonatkozó terveit a sokrétű AMIEO régióban (Afrika, Közel-Kelet, India, Európa és Óceánia), amelynek célja az értéknövelés és a versenyképesség erősítése.
A Nissan folytatja a zéró károsanyag-kibocsátású jövőre vonatkozó terveit, és megerősítette, hogy mindhárom, az egyesült királyságbeli üzemben gyártott modellje 100%-ban elektromos lesz.
Miért csak mostanában hallunk új dolgokat a Mitsubishiről, és hogy alakul nagy visszatérésük az európai és a magyar piacra? Erről beszélgettünk Kása Imrével, a japán márka hazai importőrének új ügyvezető igazgatójával.
Az ambíció és a kitartó munka ékes bizonyítéka a Duna Autó Zrt. létrejötte és működése. A cég társtulajdonosa és igazgatója a közel három évtizede működő Zaj utcai létesítmény múltját, jelenét és jövőjét beszédes történeteken keresztül mutatta be.
A BMW Group új célokat határozott meg az elkövetkező évekre motorkerékpár üzletága számára. További modellek bevezetésével és új piaci szegmensekbe való belépéssel a cég új ügyfeleket szeretne megnyerni világszerte, mindezzel szeretné 2020-ra az átadott kétkerekű járművek darabszámát 200 000-re...