BMW M8
"Az M GmbH a nagyteljesítményű sportautó-paletta vadonatúj fejlesztésű kvartettjével gurít új mércét a luxusszegmens élére: bemutatkozik a vezetés élményét éltető portfólió négy csúcsmodellje.” – olvasható a BMW sajtóközleményében, s ezúttal nincs szó különösebb túlzásról. Az újdonságok ugyanis a BMW M GmbH által kifejlesztett és sorozatgyártásba küldött eddigi legerősebb benzinmotorból merítik kivételes teljesítményüket. A BMW M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, magas fordulatszám-tartományig kalibrált V8-as motor az M8 Coupé és az M8 Cabrio modellekben 600, a Competition kivitelekben pedig 625 teljesítményre képes. A nagyteljesítményű erőforrás egy Drivelogic-kal dolgozó, nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltón keresztül továbbítja teljesítményét és forgatónyomatékát a BMW M xDrive intelligens összkerékhajtáshoz.
Az M8 Coupé 3,3, az M8 Cabrio pedig 3,4 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre. Az M8 Competition Coupé mindezt 3,2, míg az M8 Competition Cabrio 3,3 szekundum alatt letudja.
Az autók alapértelmezett beállításként 4WD meghajtással működnek, de sport üzemmódban a teljesítmény nagyobb részben kerül a hátsó tengelyre. A dinamikus menetstabilizáló rendszer (DSC – Dynamic Stability Control) kikapcsolásával a 2WD üzemmód is elérhetővé válik. Ilyenkor a technológia kizárólag a hátsó kerekeket hajtja, a legtapasztaltabb pilóták színtiszta vezetési élményét pedig semmiféle menetstabilizáló rendszer nem befolyásolja.