BMW i
Az új BMW-ről a képek egy kínai szabadalmi hivatalból szivárogtak ki. Az benzines konnektoros hibrid autót a BMW kutatás-fejlesztési részlege alkotta tesztelési céllal, vagyis a gyártását nem tervezik. A kocsi építésénél kamatoztatták az i modellek szénszálas karosszériájának tervezésekor szerzett tapasztalatokat, így nem csoda, hogy ennek a modellnek is karbonból készült a váza, a külső karosszériaelemei, a felnijei és néhány belső alkatrésze is. Az Autocarnak név nélkül nyilatkozó belső forrás elárulta, hogy a kocsi tömege mindössze 1150 kg, vagyis 135 kilóval könnyebb az i3-asnál. Az igazi szenzáció azonban a légellenállási együttható, ami mindössze 0,18. Ennek a közelében sincsenek jelenleg a normál szériaautók, még a Volkswagen kisszériás kísérleti autója, az XL1 értéke is csak 0,19. A remek légellenálláshoz elengedhetetlen volt a külső tükrök mellőzése, amit kamerák használatával oldottak meg. Négy ülőhelyet alakítottak ki az utastérben, a csomagtartó is nagynak számít a 348 literes befogadóképességével.
A hajtásról egy egyliteres, előre beépített, kéthengeres benzinmotor gondoskodik, ami a BMW jelenleg is használt moduláris motorcsaládjának a leszármazottja. egy villanymotort is beépítettek, amely hátul kapott helyet, és a hátsó kerekeket hajtja. Egy új típusú kémiai folyamattal működő akkumulátor szolgáltatja az elektromos energiát, az akkucsomag gyorsabb töltést, nagyobb hatótávolságot és nagyobb energiasűrűséget biztosít, mint a jelenleg széles körben alkalmazott lítium-ionos akkumulátorok. A kocsi állítólag kevesebb mint 7 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a végsebessége 180 km/h, a fogyasztása pedig az európai mérési ciklus szerint mindössze 0,4 liter száz kilométerenként.