premier

Bemutatták a Suzuki 350 lóerős, V6-os hajómotorját

2017.06.16.

A Suzuki Motor Corporation világpremierjén bemutatta a DF350A csúcstechnológiás hajómotorját, amely 350 LE teljesítményével a vállalat hajómotor-választékának legújabb és egyben legerősebb tagja, emellett a világ jelenlegi legerősebb V6-os hajómotorja.

Ez az első olyan modell a Suzuki kínálatában, amelyet a Suzuki Dual Prop System néven, ellentétes irányba forgó hajócsavarokkal szereltek fel. A két hajócsavar kiegyensúlyozott tolóerőt biztosít, amelynek köszönhetően javul a hajótest gyorsulása és az iránystabilitása. A teljesen új fejlesztésű, az alapoktól újragondolt négyütemű, V6-os motor egyedi jellemzője nemcsak a magas sűrítési arány, hanem többek között a - Direct Intake - direkt légbeszívó rendszer is, amely kiemelkedő teljesítményt és hatékony üzemanyag-fogyasztást tesz lehetővé.

„A hajómotorok meghatározó szerepet töltenek be vállalatunk termékkínálatában, a Suzuki DF350A modellünk híven tükrözi a márka „The Ultimate 4-stroke Outboard“, azaz „A legkiválóbb négyütemű hajómotor“ jelmondatát“ – nyilatkozta Toshihiro Suzuki, a Suzuki Motor Corporation elnöke, az új hajómotor Miamiban rendezett világpremierjén.

A Suzuki DF350A hajómotorok Japánban, a toyokawai gyárban készülnek, és elsőként az USA-ban kerülnek forgalomba, már 2017 júliusától. Hamarosan pedig a világ többi részén, így Japánban és Európában is kaphatók lesznek. Kompakt, 4390 cm3 hengerűrtartalmú, négyütemű, V6-os motor. Magas sűrítési arány, amely az égési folyamat hatékonyságának további javításával segíti a 350LE teljesítmény elérését. A Suzuki egyedi, a külső levegő direkt beszívását elősegítő Direct Intake rendszere és a Suzuki Dual Louver dupla levegőbeömlő rendszere is része az új motornak. Ezen kívül az adagolás és az égés hatékonyságát növelő hengerenkénti dupla injektor valamint az égéstér optimális formája is segíti a kiemelkedő teljesítmény elérését és a dinamikus működést.

Az ellentétes irányba forgó hajócsavarokat tartalmazó Suzuki Dual Prop rendszer rendkívüli újdonságnak számít a hajómotorok piacán. A rendszer a két ellentétesen forgó hajócsavar segítségével hatékonyan alakítja át a motor teljesítményét direkt tolóerővé. Ezen kívül a hajtóműház kisebb mérete miatt csökken a víz alatti ellenállás, amelynek köszönhetően jobb futásteljesítmény és iránystabilitás érhető el. A V6-os kategória csúcsmodelljének megfelelő magas minőség és dizájn jellemzi, amely a Suzuki jövőbeli hajómotorjainak a stílusjegyeit vetíti előre.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.26
A veterán francia péntek óta állt az élen, és a vezetést a trükkös, több kiesést hozó utolsó napon....
2025.01.26
Az újabb vasúti baleset miatt a MÁV-csoport megerősített pótlóbusz-flottával készül a....
2025.01.26
Újév, új remények? Nos, ha a zsebünkbe nyúlunk, akkor biztos vagyok benne, hogy keresni kell a....
2025.01.26
Heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Járó motor, fogyó benzin. ..
2025.01.26
Megdöbbentő adatok arról, hogy mikor és milyen választással járunk a legjobban. ..
2025.01.26
Az M3-as autópálya Budapest felé vezető oldalán forgalomkorlátozásra kell számítani – írta az....
2025.01.26
Jól sikerült a Ford Puma ráncfelvarrása, egyetlen hátránya az, hogy már csak háromhengeres,....
2025.01.26
A Mercedes-Benz E-osztály elnyerte az Euro NCAP 2024-es, a „Best Performer”, általános biztonsági....
2025.01.26
A bevezetése óta már több mint 100.000 megrendelést adtak le az új Peugeot E-3008-asra. Figyelemre....
2025.01.26
A Toyota nyolcszoros világbajnoka szombaton ismét hibátlanul teljesített, tovább növelve előnyét a....