Subaru
Az új WRX már a Subaru Global platformra épül, ami nem csak könnyebb, de merevebb is a korábbinál. A négyajtós sportautó meghajtásáról a Subaru legújabb, 2,4 literes négyhengeres boxere gondoskodik, amely a turbófeltöltésnek köszönhetően 271 lóerőt és 350 Nm-t képes leadni.
Az erő egy hatfokozatú kézi váltón és a szimmetrikus, hátul nyomatékvektorozásra is képes összkerékhajtáson át jut el a négy kerékhez, felárért fokozatmentes CVT automata is kérhető, amely 30 százalékkal gyorsabban kapcsol fel, és 50 százalékkal gyorsabban le, ha manuális módban használják (ilyenkor nyolc előre programozott fokozat közül választhat a sofőr). Áttervezték a futóművet, merevebbek a bekötési pontok, hosszabbak a rugóutak, hogy murvás utakon is otthon érezze magát a kocsi.
A csúcsot jelentő GT kivitel adaptív lengéscsillapítást, Recaro sportüléseket (piros varrással) és 17 helyett 18 colos felniket kap, a 11,6 colos érintőképernyő és a Starlink infotainment rendszer viszont az olcsóbb modellekben is alapáras.
Sajnos kevés az esély, hogy a WRX eljusson Európába, mivel már az elődjét is kivonták az itteni piacról a magas emissziója miatt.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!