Ferrari
A márciusi Genfi Autószalonra időzített, az FF felfrissített változatának tekinthető GTC4Lusso kívülről is könnyen megkülönböztethető elődjétől, mivel módosították az első és a hátsó lökhárítót, a diffúzort, a tetőszpojlert, és a hátsó lámpákat is, amelynél ismét visszatértek a dupla kerek formához. A formai változások nem csak a megjelenésnek, hanem az aerodinamikai hatékonyságnak is jót tettek a Ferrari szerint.
Belül a GTC4Lusso megkapta a Ferrari legújabb infotainment rendszerét egy 10,25 colos érintőképernyővel, a kormányt pedig kisebbre cserélték, ami annak köszönhető, hogy kisebb légzsákot tudtak beszerezni a beszállítótól. Megjelent egy digitális műszerfal az első utas előtt, ami a legfontosabb menetadatokat, így például a sebességet és a fordulatszámot képes megjeleníteni.
A 6,2 literes V12-es szívómotort nem cserélték kisebb turbós erőforrásra, inkább megemelték a teljesítményét 651-ről 680 lóerőre, a nyomatékát pedig 683-ról 697 Nm-re. A nagyobb motorerőnek köszönhetően 3,7 helyett már 3,4 másodperc is elég a százas sprinthez, a 335 km/h-s végsebesség nem változott.
A már eddig is összkerékhajtású modell most összkerék-kormányzással is gazdagodott, sőt, megkapta a 488 GTB-ben bevezetett farolást segítő elektronikát, a Side Slip Contolt, amely az elektronikus vezérlésű hátsó differenciálmű és a lengéscsillapítók beállításait képes módosítani a minél könnyebb erőcsúsztatás elérése érdekében.