Honda
Amerikában bemutatták a Honda CR-V ötödik nemzedékét, amely 2017-ben Európába is megérkezik majd. A tengerentúli változat leginkább csak a motorkínálatában tér el az európaitól: itt az alapmodellt egy 184 lóerős, 2,4 literes benzines szívómotor hajtja, ami nálunk nem lesz elérhető.
A másik motor, a Civicből érkező 1,5 literes, 190 lóerős, 242 Nm nyomatékú benzines turbómotor viszont nálunk is megjelenhet, hogy alternatívát adjon az egy turbóval 120, kettővel 160 lóerős 1,6 literes dízelmotornak.
Amerikában mindkét benzinmotorhoz fokozatmentes automata váltót adnak, Európában kézi váltók és hagyományos automaták megjelenésére lehet számítani. Alaphelyzetben elöl hajt a CR-V, az összkerékhajtásért felárat kell fizetni. A beltérben újdonság a 7 colos érintőképernyős menürendszer, a hátsó ülések fűthetősége, a hátul kialakított két USB-port, valamint az elektronikus rögzítőfék.
Az új Honda SUV forradalminak nem nevezhető, de kellően karakteres formatervet kapott, a karosszéria méretei megnőttek a modellváltással: a hossz 3, a szélesség 3,5, a magasság 2,5, a tengelytáv 4, a hátsó lábtér 5,3 centit nőtt meg a szűknek nem nevezhető elődhöz képest is. Bár a méretek nőttek, a tömeg csökkent valamelyest, de erről pontos adatok még nincsenek.