Continental

Bemutatkozik az új Uniroyal MS plus 77

2013.10.14.

Az új Uniroyal MS plus 77 tovább növeli a biztonsági tartalékokat vizes, havas és jeges úton. Az új fejlesztésű futófelülettel és alapanyag-keverékkel készülő gumiabroncs kiváló tapadást, remek vízre felúszás elleni védelmet és rövid fékutakat biztosít téli körülmények között. A közép- és felsőkategóriás személygépjárművek számára kifejlesztett új téli gumiabroncs idén ősztől széles méretválasztékban érhető el a kereskedésekben.

Európa jelentős részéhez hasonlóan, Magyarországon is gyakoribb az eső, mint a havazás a téli időszakban. Ezért kiváló vizes tapadással és nagy vízre felúszás elleni védelemmel rendelkező téli gumiabroncsot érdemes választani. A vizes útra szánt gumiabroncsok specialistája, az Uniroyal most bemutatkozó MS plus 77 modellje tökéletesen megfelel ezeknek az elvárásoknak. Továbbfejlesztett technikai megoldásainak köszönhetően az új modell, az MS plus 66 nevű elődjénél jobb menetbiztonságot kínál a személygépkocsik és a szabadidőautók tulajdonosai számára vizes, jeges és havas útfelületen egyaránt.

Az Uniroyal MS plus 77 gumiabroncs 52 méretben lesz elérhető 15 és 18 col közötti keréktárcsa-átmérővel, egészen 240 km/h sebességhatárig terjedő sebességindexekkel.
Az Uniroyal 46 mérettel a személygépjárműveket célozza, további 6 méretet pedig a szabadidőautók tulajdonosainak figyelmébe ajánl. Tehát az elődjénél több méretváltozatban elérhető új abroncs már a bevezetéstől kezdve megoldást kínál a kisautók méretosztályától egészen a luxuskategóriáig.

Új futófelület-kialakítás a kiemelkedő teljesítményért vizes útfelületen

A vizes útra tervezett abroncsok legfontosabb feladata, hogy kiszorítsák a vizet a tapadási felület alól. Az Uniroyal MS plus 77 másodpercenként 25 liter vizet képes kiszorítani 80 km/h sebességnél. Ennyi vízzel egy átlagos fürdőkádat hat másodperc alatt lehetne megtölteni. Az Uniroyal gumiabroncsokra jellemző V alakú mintázat sajátossága a kimagasló vízkiszorítási és vízelvezetési képesség, amely jelentősen csökkenti a vízre felúszás kialakulásának veszélyét.

Az abroncs megfelelő kanyarodási tulajdonságairól a futófelület vállrészén elhelyezkedő merev vállblokkok gondoskodnak, a közöttük elhelyezett mintázati árkok pedig a jó vízelvezetéshez járulnak hozzá. A vizes útfelületen érezhető jobb kezelhetőséghez és nagyobb biztonsághoz az alapanyagban használt szilika is hozzájárul.

Remek tapadás havon és jégen

A futófelület aprólékosan kidolgozott lamellarendszere több, egymáshoz képest eltolt kapaszkodóélből áll. Ennek köszönhetően az abroncs nagy vonóerőt biztosít havon és jégen egyaránt. A nyitott lamellák az ablaktörlő lapátokhoz hasonlóan módon behatolnak a jég felületén kialakuló vékony vízrétegbe, és a futófelület csatornáinak segítségével elvezetik azt oldalirányba. Ez jeges útfelületen jelentős biztonsági többletet eredményez. Ugyanakkor ezek a szétnyíló lamellák havas úton is többlettapadást nyújtanak, így a fékezés és a kormányzás során fellépő erők maradéktalanul átjutnak az útfelületre.

Nagy esőben is biztonságos

Az új MS plus 77 jelentősen növelte a biztonsági tartalékokat elődjéhez képest. Az Uniroyal mérnökei 5%-kal csökkentették a vízre felúszás veszélyét, és 2%-kal rövidítették a fékutat vizes útfelületen. Ezen felül jelentősen sikerült növelni az új abroncs teljesítményét havon és jégen is. Ennek köszönhetően az új MS plus 77 minden eddiginél nagyobb biztonságot nyújt vizes, jeges és havas útfelületen.

Növekedés előtt a téli gumiabroncsok piaca

Az új termék piacra dobása kapcsán az Uniroyal szakemberei közölték, hogy várakozásaik szerint a 190 és 240 km/h közötti sebességindexű téli abroncsok piaca Európában 25%-kal fog bővülni 2018-ig. A legnagyobb, 45%-ot meghaladó növekedésre a 240 km/h-ig engedélyezett, V sebességindexű téli gumiabroncsok számíthatnak, míg a 210 km/h-ig engedélyezett, H sebességindexű abroncsok esetében ez a növekmény 22%-os lehet. Azonban a téli abroncsok kereskedelmét továbbra is a jelenleg legnagyobb darabszámban eladott, 190 km/h-ig engedélyezett T sebességindexű abroncsok határozzák majd meg. Ez a szegmens a 71 millió darabos európai piacon 60% körüli piaci részesedést tudhat majd magáénak.


Méretválaszték:
65-ös széria:

175/65 R 15 T

185/65 R 15 T

185/65 R 15 T XL

195/65 R 15T

195/65 R 15 T XL

195/65 R 15 H

205/65 R 15 T

205/65 R 15 H

 

60-as széria:

185/60 R 15 T

185/60 R 15 T XL

195/60 R 15 T

195/60 R 15 H

205/60 R 15 H

195/60 R 16 H

205/60 R 16 H

205/60 R 16 H XL

215/60 R 16 H XL
55-ös széria:

185/55 R 15 T

185/55 R 15 H XL

195/55 R 15 H

185/55 R 16 T XL

195/55 R 16 T

195/55 R 16 H

205/55 R 16 T

205/55 R 16 H

205/55 R 16 H XL

215/55 R 16 H

215/55 R 16 H XL

225/55 R 16 H

225/55 R 16 H XL

225/55 R 16 V XL

215/55 R 17 V XL

225/55 R 17 H

225/55 R 17 H XL

225/55 R 17 V XL
50-es széria:

195/50 R 15 H

205/50 R 17 H XL FR

205/50 R 17 V XL FR

215/50 R 17 V XL FR

225/50 R 17 H XL FR

225/50 R 17 V XL FR

 

45-ös széria:

225/45 R 17 H FR

225/45 R 17 V XL FR

235/45 R 17 H FR

235/45 R 17 V XL FR

40-es széria:

225/40 R 18 V XL FR

SUV méretek:

255/55 R 18 V XL FR

215/60 R 17 H FR

235/60 R 18 V XL FR

215/65 R 16 H FR

235/65 R 17 V XL FR

215/70 R 16 H FR

Uniroyal

A belga Englebert gumiárugyártó üzem 1895-ben indította el az abroncsgyártást a Continental AG és más vállalatok számára. Miután 1958-ban a cég a US Rubber gyárral egyesült, a vállalat Uniroyal Englebert néven működött tovább. Az esőabroncs feltalálója, az Uniroyal 1979 óta a Hannover székhelyű Continental AG európai márkájaként kerül forgalmazásra.

Continental vállalat

A Continental a 2012-ben elért több mint 32,7 milliárd eurós forgalmával egyike a világ legnagyobb autóipari beszállítóinak. A vállalat a gumiabroncsaival, a fékrendszerekkel, a futómű és hajtástechnikai elemekkel, az adatátviteli megoldásaival, a járműelektronikákkal és technikai elasztomerekkel elősegíti a biztonságosabb közlekedést, és hatékonyan hozzájárul a környezetvédelemhez. Ugyanakkor a vállalt meghatározó partnere az autóiparnak a kommunikációs rendszerek fejlesztésében is. Jelenleg a Continental megközelítőleg 175.000 alkalmazottat foglalkoztat 46 országban. További információt a www.continental-corporation.com weboldalunkon talál.

A Continental Magyarországon

A Continental AG Magyarországon jelenleg öt vállalattal, hét telephelyen képviselteti magát és közel 6.000 munkatársat foglalkoztat. Négy divíziója (Interior, Chassis & Safety, Powertrain, ContiTech) végez gyártó- és szoftverfejlesztési tevékenységet Budapesten, Veszprémben, Szegeden, Makón, Vácott, Nyíregyházán. A gumiabroncs divízió 1991 óta van jelen a magyar piacon értékesítési irodával és regionális abroncsraktárral.

Gumiabroncs divízió

A gumiabroncs divízió a Személy- és kishaszongépjármű-gumiabroncs, a Haszongépjármű-gumiabroncs, valamint a Kétkerekű-gumiabroncs üzletágakból áll. Mint a világ egyik vezető abroncsgyártója, a Continental Gumiabroncs divíziója 2012-ben több mint 9,7 milliárd eurós forgalmat ért el a világ 22 helyszínén jelen lévő termelő és kereskedelmi egységei közreműködésével, közel 42.000 munkatárssal. A széles termékportfolió és a folyamatos fejlesztés révén a vállalat jelentős mértékben járul hozzá a gazdaságos és környezetbarát mobilitás fenntartásához.

Személy- és kishaszongépjármű-gumiabroncs üzletág

A Continental Európa piacvezetője a személy- és kishaszongépjármű-gumiabroncsok területén. A futószalagokról legördülő új autók több mint 30%-a is Continental abroncsokon hagyja el a gyárak területét Európában. További információt a www.continental.hu weboldalunkon talál.

Haszongépjármű-gumiabroncs üzletág

A Continental haszongépjármű-gumiabroncs üzletága a világ egyik legnagyobb gyártójának számít a tehergépjármű-, a busz- és az ipari gumiabroncsok területén. További információt a www.continental-truck-tires.com weboldalunkon talál.

Szponzoráció

A gumiabroncs divízió hivatalos támogatója a német DFB Kupának, a 2014 FIFA World Cup™-nak, melynek Brazília ad otthont, valamint a Franciaországban megrendezésre kerülő UEFA EURO 2016™ rendezvénysorozatnak. További információt a www.contisoccerworld.com weboldalunkon talál.

 

 

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.14
Az Audi Hungaria vezetői Németország bajor tartományi parlamentjének Gazdasági, Regionális....
2024.05.14
Annak ellenére, hogy a gyalogos balesetek száma évről évre javuló tendenciát mutat hazánkban, a....
2024.05.14
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.14
A csalódást keltő szeptember után (-11,6 százalék) a romániai új autók piaca októberben ismét....
2024.05.14
Bővül azon járművek köre, amelyekre kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást kell kötni. Ez az....
2024.05.14
Az új Opel Frontera első nyilvános bemutatkozására készül: Alig egy hónappal azután, hogy az új....
2024.05.14
Lassul az elektromos autók fellendülése. Lényegesen több személygépkocsit regisztráltak újonnan az....
2024.05.14
Vasárnap délután az Erdőháton történt baleset egyik sérültje Magdaléna Šebestová volt....
2024.05.13
- Két újabb H225M típusú helikopter érkezett a Magyar Honvédséghez az Airbus Helicopters....
2024.05.13
Az alábbi cikk különleges csemege a magyar automobilizmus kezdeti időszakáról. Az Autó Motor 1935.....