reklám
A Volkswagen új, érzelmekre ható reklámfilmjében elhagyja a korábban minden marketing terméken használt Das Auto szlogent. Az ok egyszerű: korábban az autó, a dizájn és a technológia volt fókuszban, ezentúl viszont az emberek és a velük való kapcsolat lesz a középpontban, nyilatkozta Jürgen Stackmann, a Volkswagen személyautók értékesítési vezetője. Az igazgatótanács tagja a döntés mögött álló érveket azzal summázta, hogy „nagyon sok ember számára a világon emlékek kapcsolódnak a márkához, hiszen a Volkswagen hosszú ideje része az életüknek”.
A reklámkampány indulása egybeesik az európai visszahívások megkezdésével, melynek keretén belül 8,5 millió autó érintett. „Az elmúlt hónapok eseményei a hitelességen és bizalmon ejtettek leginkább csorbát, ezért most megteszünk mindent, hogy ezt visszanyerjük” – folytatta Stackmann.
Technológia helyett emberek lesznek ezentúl a fókuszban
A tavaly szeptemberben elismert dízelbotrány következtében 11 millió autóról derült ki, hogy érintett az emissziós értékek manipulációjában, ezt követően világszerte visszaestek az értékesítési darabszámok. A múlt hónapban Angliában 14 százalékos csökkenésről adtak számot, Németországban pedig 8,6 százalékkal estek vissza az értékesítési darabszámok az előző év hasonló időszakához képest.