Assistance
„Az emberek általában azt gondolják, hogy velük semmi baj nem történhet, ezért amikor ez mégis bekövetkezik, nem tudják, mihez kezdjenek. Az új autók rendelkeznek valamilyen szintű autósegély-szolgáltatásra kiterjedő biztosítással, amelyet általában a vételár tartalmaz a garancia erejéig. A többiek számára jelenthet optimális megoldást a ClubSmart Program keretében nyújtott szolgáltatás, vagyis mobilitási garancia, amely leveszi a vállukról ezt a terhet” – mondta a ClubSmart autósegély-szolgáltatás biztosítási partnere, az Allianz Assistance magyarországi vezetője, Nagy Róbert.
„A tervezésnek nagyon fontos szerepe van. Sokkal nyugodtabban kelünk útra, ha megpróbáljuk tudatosan átgondolni, merre megyünk, hosszabb utazások alkalmával hol tankolunk, hol étkezünk, hol pihenünk, vagy hogy vészhelyzetben mi a teendő”– emelte ki Czebe Sándor, a Safedrive Kft. biztonságtechnikai trénere. Ideális esetben ennek része, hogy minden indulás előtt – a hétköznapokban is – körbejárjuk az autót, meggyőződünk a gumik épségéről, vagy, hogy nem történt-e kár időközben autónkban, illetve figyelünk arra, hogy hol parkolunk. „Mindenképpen egyszerűbb és biztonságosabb a parkolóhelyhez hívni a segélyszolgálatot” – hangsúlyozta a szakember. „Mindig figyeljünk a műszerfal jelzéseire – ha a kontrollámpa pirosra vált, vagy feltűnik az autó megváltozott viselkedése, mindenképpen álljunk meg. Természetesen az sem mindegy, hogyan tesszük ezt. Hirtelen reakcióra is szükség lehet, ilyenkor először ellenőrizzük a tükörben, hogy nem sodorjuk-e veszélybe a többi közlekedőt – sőt akár a vészvillogót is bekapcsolhatjuk. Műszaki hiba esetén szinte bárhol félrehúzódhatunk, és a megállás után azonnal állítsuk le a motort. Ha szükséges, féktávolságnyira tegyük le az elakadást jelző háromszöget, és menjünk a járműforgalomtól védett területre.”
Ha biztonságosan leparkoltuk autónkat és magunkat is biztonságba helyeztük, már csak ki kell hívni a ClubSmart Allianz Assistance által üzemeltett autósegély-szolgálatát, amelynek munkatársai onnan átveszik az irányítást és gondoskodnak arról, hogy minden gördülékenyen menjen. A program aktív1 tagjai számára elérhető autósegély-szolgáltatást defekt, akkumulátor lemerülés, téves üzemanyag tankolás, üzemanyag kifogyás esetén lehet igénybe venni, illetve tanácsadást is lehet kérni, például az autó sérülésével járó esetekben.
Bujdosó Andrea, a Shell Hungary Igazgatóságának elnöke úgy vélekedett: „Az Allianz Assistance közreműködésével biztosított új autósegély-szolgáltatás lehetővé teszi, hogy gondoskodjunk hűséges vásárlóinkról, utasaikról és autójukról, bármerre is vigye őket az útjuk. Az új, mobiltelefonon keresztül elérhető digitális kártyának köszönhetően a használat is sokkal egyszerűbb lesz, s az applikáció segítségével a pontok alakulásának nyomon követése is könnyebb.”
A megújult ClubSmart program emellett számos új meglepetéssel jutalmazza a hűséges vásárlókat – az időszakosan elérhető exkluzív ajándékok mellett újdonság, hogy a tankolással gyűjtött pontok kedvezményre válthatók a shopban található termékekre, szolgáltatásokra vagy üzemanyagra, és mostantól minden 10 pont 10 forint kedvezményt jelent a vásárlás végösszegének legfeljebb a feléig. Az új partnereknek köszönhetően pedig a Booking.com-on foglaláskor, és a Rentalcars.com-on autóbérlésnél is lehet már ClubSmart pontokat gyűjteni.