Honda
A Japánban a kedvező adózási feltételek miatt különösen népszerű kei-car kategóriába tartozik a Honda újdonsága, az S660 nevű kétüléses roadster. Ebben a kategóriában feltétel, hogy a kocsik motorja legfeljebb 660 köbcentiméteres lehet, viszont a turbófeltöltés engedélyezett, amit ki is használt a Honda. A háromhengeres benzinmotor teljesítményét a kis tehetetlenségű, speciálisan az S660 számára fejlesztett feltöltő segítségével 64 lóerőre tornászták fel.
Ez ugyan elsőre nem tűnik soknak, de az egy tonnánál kisebb tömeggel, a kedvező súlyelosztással (45-55 százalék elöl és hátul) és az alacsony tömegközépponttal együtt elég lehet egy kis élményautózáshoz, különösen azért, mert a hátsó kerekek a hajtottak. Az S660 Agile Handing Assist nevű elektronikus rendszere kanyarban finoman megfékezi az ívbelső kerekeket, ami nagyobb kanyarsebességet tesz lehetővé, és agilisabbá is teszi a roadstert.
A motorhoz alapesetben hatfokozatú kézi váltót kapcsolnak, ami az első hatfokozatú manuális váltó a kei-car-ok történetében. Az ilyen kocsiknál a vevők jellemzően a fokozatmentes CVT automatákat keresik, így nem kell csodálkozni azon, hogy a Hondához is lehet rendelni ilyet. A CVT hét, előre beprogramozott áttétel rendelkezik, amit manuális módban a kormány mögötti váltófülekkel kapcsolhat a sofőr. Maga a kormány egyébként csak 350 mm átmérőjű, ami a legkisebb az egész Honda modellpalettán. Az S660 Japánban 4,5 millió forintnak megfelelő jenbe kerül, a forgalmazás áprilisban kezdődik.