FIAT
A Fiat bemutatta a ráncfelvarrás utáni Doblót, amit könnyű lesz megkülönböztetni a régi változattól, mivel alaposan megváltoztatták az orr-részét. Az új fényszórók és hűtőmaszk mellett módosítottak a motorháztetőn és a hátsó lámpákon is. Belül átalakult a műszerfal, már jobb minőségű anyagokat tapinthatnak az utasok, és megjelent az Uconnect fedélzeti infotainment rendszer is egy ötcolos érintőképernyővel.
A motorválaszték két benzinesből, egy gázos-benzinesből és három dízelmotorból áll. Minden benzines 1,4 literes, a szívó 95, a turbós 120 lóerős, a benzines-metángázos bi-fuel változat szintén 120 lóerőt teljesít. A kétféle 1,6-os dízelből a gyengébb 90, az erősebb 105 lóerős, a motorkínálat csúcsán pedig a 135 lóerős, kétliteres Multijet trónol. Karosszériából is széles a választék, hiszen a Dobló kétféle tetőmagassággal, kétféle tengelytávval, és kétféle üléselrendezéssel (5, illetve 7 üléses kivitel) kapható. Színből 11, felszereltségből 3-féle választható.
Az új Dobló értékesítése heteken belül megkezdődik, az első példányokat jövő februárban érkeznek meg a kereskedésekbe a törökországi gyárból.