Hyundai
Egyre aktívabb a Hyundai versenyrészlege: a 2019-es WRC szezonra leszerződtették Sébastien Loeböt, míg Amerikában épp most mutattak be egy újabb TCR-specifikációjú túraautót. No, nem egy újabb i30 N-t, amivel Michelisz Norbi is versenyzik a WTCR-ben, most inkább a Veloster N-hez nyúltak hozzá a német mérnökök. A Hyundai kupéja szerencsére versenyformájában is meghagyta furcsa ajtóelosztását (bal oldalon egy, jobb oldalon kettő ajtó), ám másban nem igazán egyezik az utcai verzióval. A verseny változat jóval szélesebb, hátul masszív szárny szorítja a pályára, és 18-colos Braid felnik feszülnek alatta, amik mögött 380 mm-es, hatdugattyús fékek dolgoznak.
Ugyanaz a 2,0 literes, 350 lóerős, négyhengeres motor hajtja, mint a hatchback társát, mi több, a gyáriak szerint alkatrészeinek 85%-a megegyezik az i30 N TCR-rel. Ahogy a nemzetközi szabályzat előírja, hatfokozatú szekvenciális váltó juttatja el a hajtást az első kerekekig és állíthatóak a futóművek. Sajnos egyelőre úgy látszik, hogy csak Amerika kiváltsága lesz a Velosterből épített TCR versenyautó, hiszen csak az ottani IMSA sorozatban fog versengeni, méghozzá olyan ellenfelek ellen, mint a Audi RS3 LMS TCR, a Honda Civic Type R TCR, vagy épp a Volkswagen Golf GTI TCR.