Lexus UX

3000 km távolságból rendezi a blogger a vadonatúj Lexus fotózását

2018.09.24.

Új kompakt crossovere, az UX bemutatásának alkalmából a világ legzöldebb luxusautómárkájaként számon tartott, ám a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségéről is ismert Lexus egy nemzetközileg rendkívüli ismertségre szert tett pánikbeteg bloggert, JacquiKennyt kérte fel a fotózás megrendezésére.

Az agorafóbiás utazóként (The AgoraphobicTraveller) ismert fotóstehetség és influencer együttműködésével a világ valószínűleg első távirányítással rendezett fotózása zajlott le. Ez az akció is a Lexus UX jellemző tulajdonságait testesítette meg, hiszen résztvevői vállalták a kihívást, és nem hagyták, hogy a körülmények befolyással legyenek terveikre.

JacquiKenny az internet segítségével fedezi fel a világot, és londoni otthonában ülve készít lenyűgöző képeket a világ minden tájáról. Művészetének kiteljesedése érdekében Jacquit egy 360 fokos videokamerával felszerelt Lexus UX vitte digitális utazásra Lanzarote csodálatos szigetére, egy olyan helyre, ahol még soha nem járt. Jacqui a modern technológia határait feszegetve a sziget számos pontján 3000 kilométer távolságból irányította a fotózást, különleges életstílus-képeket készítve az UX-szel.

„Nagyon izgatott vagyok, hogy az új UX bemutatásának alkalmából a Lexusszal működhetek együtt a távolról rendezett fotózás kapcsán.”– fogalmaz JacquiKenny, az agorafóbiás (pánikbeteg, otthonát és megszokott környezetét rendkívül nehezen elhagyó) utazó. „Az agorafóbiám miatt a távoli utazások gyakran problémát jelentenek számomra, éppen ezért izgalmas lehetőség ezzel az új módszerrel felfedezni a világot. A folyamat során ráadásul különleges és meglepő dolgokra bukkanhatok.”- teszi hozzá.

A dinamikus UX-et úgy tervezték, hogy lendületes, magával ragadó vezetési élményt nyújtson, ugyanakkor a Lexusokra jellemzően nyugodtan „viselkedjen”, így különleges belépőmodellje lesz a luxus kompakt crossover kategóriának. Az autó a márkára jellemző innovatív luxus és biztonság mellett merészen új formai elemek és ultratakarékos új hajtásláncok kombinációját kínálja.

„A Lexus UX azoknak a modern urbánus felfedezőknek készült, akik a luxus friss, kortárs és dinamikus megtestesülését keresik az autózásban.”– avat be ChikaKako, a Lexus International igazgató alelnöke, és az UX főmérnöke. „Az UX-et olyan fiatal vásárlók számára terveztük, akik nemcsak az újat és az izgalmasat, de az életstílusuknak is megfelelő dolgokat keresik.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.16
Csaknem kétmillió forintnyi pótdíjat fizetett be a rekorder bliccelő, egy 48 éves budapesti nő....
2025.01.16
Az Eurotrade Kft. 2014. év végén kezdte meg a Sailun teher gumiabroncsok forgalmazását. A márka....
2025.01.16
A KRESZ története jól mutatja, ahogy a közlekedés szabályozása a forgalom bonyolultságával együtt....
2025.01.16
A kiskereskedők és a gyártók továbbra is diverzifikálják hálózataikat, miközben a folyamatok....
2025.01.16
Nemzetközileg körözött szexuális ragadozót fogtak el a rendőrök egy közúti ellenőrzés során a....
2025.01.16
Az Intuitive Machines második holdi küldetésén (“IM-2”), amely legkorábban várhatóan 2025 február....
2025.01.16
Az Audi örömmel fogadta, hogy az új, teljesen elektromos A6 e-tron modell elnyerte a Women’s....
2025.01.16
Baleset történt a B50-es úton Ausztriában,Neusiedl am See közelében, közel a magyar határhoz kedd....
2025.01.15
A kedvezőbb adózás, a zöldebb és biztonságosabb budapesti közlekedés, a munkalehetőségek és a....
2025.01.15
A VCÖ mobilitási szervezet szerint tavaly 48 gyalogos halt meg közlekedési balesetben Ausztriában,....